סילבס לשחקנים: "העבר לא מעניין. תתמקדו בסכנין"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

המאמן החדש ערך אימון בכורה והבהיר לשחקניו: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה". המועדון קיים חגיגות אלטרנטיביות לליל הסדר עם הבעלים יואב כץ כשהם קוראים את הגדת החג ושרים. "הוא נתן לנו לשמוח לקראת החג"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה אתמול לדרך חדשה תחת המאמן חיים סילבס. האחרון שמונה שלשום רשמית למאמן הקבוצה במקומו של שרון מימר שהתפטר במוצאי שבת, ערך אימון בכורה ושוחח עם השחקנים: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה ולא מעניין אותי מה קרה בעבר. אני רוצה שנגיע מוכנים ודרוכים ונתמקד במשחק הקרוב מול סכנין בכדי להשלים את המשימה. יש פה חלק מהשחקנים שמכירים אותי ויודעים את הדרך שלי ואת הדרישות שלי". גם בקרב השחקנים הורגשה התחדשות תחת סילבס ואחד מהם אמר: "היה לנו קשר טוב ומיוחד גם עם שרון מימר אבל משהו לא עבד. יש אנרגיות חדשות ואנחנו מקווים שהפעם התוצאות יהיו לטובתנו".

לאחר האימון יצאו השחקנים, הצוות המקצועי והניהולי לארוחת צהריים משותפת שם בחר הבעלים יואב כץ לערוך ארוחת ליל הסדר אלטרנטיבית כאשר השחקנים קראו את ההגדה ושרו שירים ביחד עם הבעלים. כץ גם שוחח אישית עם חלק מהשחקנים ודיבר על התקופה האחרונה ואף הסביר כי בשלב זה אינו מעוניין לדבר על העונה הבאה כל עוד לא תסתיים העונה הנוכחית. "זה נחמד שלמרות התוצאות הלא טובות והבעיות בתקופה האחרונה, כץ נותן לנו לשמוח לקראת החג" אמר אחד משחקני חיפה.

ביום שבת תנסה הקבוצה לקטוע את הבצורת הארוכה בת 11 משחקים ללא ניצחון ליגה, כשבארבעת המשחקים האחרונים הם אפילו לא כבשו. האדומים מהכרמל רחוקים שש נקודות מהקו האדום ורוצים לנצח במשחק החוץ את סכנין שחולמת על נס שישאיר אותה בליגה. הפועל חיפה רחוקה שש נקודות מהקו האדום וניצחון יוכל להשאיר אותה כמעט סופית בליגה (אלא אם כן אשדוד תנצח את מכבי פתח תקווה).


שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. ייצאו לדרך חדשה? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי