מכבי נתניה עוקבת אחרי סאן מנחם, אין התקדמות מול דני עמוס

עומר אצילי, סאן מנחם
עומר אצילי, סאן מנחם | מאור אלקסלסי

מגן חיפה מעורר עניין אצל היהלומים, שהקפיאו את ההכנות וטרם האיצו את המגעים עם השוער. קניקובסקי ערך אימון מלא לקראת חדרה, הויבך מתוכנן להחליף את ורגוץ'. 500 כרטיסים הופשרו לגמר הגביע

(גודל טקסט)
מכבי נתניה תארח מחר (שלישי ב-19:00) את הפועל חדרה במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון כאשר היהלומים נחושים להישאר חזק במאבק על הכרטיס לאירופה


הערב ערכה נתניה את האימון המסכם וכשברקע ההתעניינות מצידה של אנורתוסיס פמגוסטה, נראה שמי שישלם את המחיר על ההפסד למכבי חיפה הוא הבלם ברנקו ורגוץ', כאשר טים הויבך ישוב להרכב לראשונה מאז נפצע במשחק הליגה מול בני יהודה ויצוות לצידו של דולב אזולאי.


בקישור, עלי מוחמד המורחק ייעדר, אך גבי קניקובסקי ערך אימון מלא הערב לאחר שנעדר אתמול בשל סיבות משפחתיות ויפתח. את חוליית הקישור ישלימו אביב אברהם, ניקו אולסק ויחמיר היקה. החלוץ יונאס מלאדה, תוכנן לפתוח בהרכב, אך נפצע במהלך האימון ונטש אותו, כך שמוטי ברשצקי תורגל בחלקו השני של האימון. 


"הבעתי את האכזבה הקשה שלי בשבוע שעבר – זו לא מכבי נתניה שאני מדמיין ושואף לראות ברגעי ההכרעה", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק. "העבודה שלי היא להבין מה התרופף ולתקן עם השחקנים, מנטלית ומקצועית. יש לנו עוד מספיק משחקים כדי לשפר ולהגיע למקומות הראשונים בסוף  העונה, וזו המטרה הברורה"..
 



בכל זאת צפוי לשחק. קניקובסקי (דני מרון)


בנוסף, בקבוצה זכו לקבל היום מההתאחדות לכדורגל תשובה חיובית בנוגע להקצאת כמות כרטיסים נוספת לאוהדי הקבוצה שרכשו את כל 12,000 הכרטיסים שהוקצו להם לגמר גביע המדינה. כעת הופשרו 500 כרטיסים נוספים למען אוהדים רבים שנותרו ללא כרטיס. הדבר עוד עשוי להשתנות, בהתאם לקצב מכירת הכרטיסים של היריבה בני יהודה.



נכון לרגע זה, בנתניה הקפיאו את ההכנות לעונה הבאה כאשר עדיין לא קיימת התקדמות עם השוער דני עמוס, שעל הרצון להשאירו פורסם כאן באתר, אך לצד זאת, בקבוצה חושבים על אופציות לחיזוק כשמי שזוכה למעקב הוא מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, שמעמדו בקבוצה פחת מאז הגיע מרקו בלבול.


הקשר ג'ייק רוז'נסקי, שהושאל להפועל קטמון עד תום העונה, כבש במדיה בשבוע שעבר ועשוי בהתאם לחוזהו להגיע לפתיחת האימונים, אך שיחות בנושא צפויות להתקיים רק בתום העונה.



בשלב זה אין התקדמות במגעים. דני עמוס (דני מרון)


הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, טים הויבך, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי , אביב אברהם, מוטי ברשצקי (יונס מלאדה), גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי