קוויאר: "כבר ניצחנו את מכבי העונה, נוכל לעשות זאת שוב"

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | אודי ציטיאט

הבלם מצהיר שלא חושב על פרישה ומאוד מפוקס לקראת האלופה: "מאוד חשוב לנו להגיע לאירופה דרך הליגה. מקווה שיזכרו אותנו כקבוצה היחידה שניצחה אותם גם בליגה וגם בגביע", הוסיף. צ'יבוטה וסילבסטר יחזרו להרכב

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח מחר (שלישי, 20:15, שידור ישיר בספורט1)  את האלופה מכבי תל אביב ותנסה להנחיל לה הפסד ליגה ראשון העונה, אחרי שכבר הדיחו את הצהובים בחצי גמר הגביע. הזהובים נאבקים על כרטיס לאירופה דרך הליגה ורוצים להגיע במצב רוח טוב לגמר הגביע שיתקיים בעוד פחות מחודש. המאמן יוסי אבוקסיס, יחזיר להרכב את מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר, שלא שיחקו במשחק הקודם, נגד חדרה, בשל צבירת כרטיסים צהובים והיחיד שייחסר הוא הקפטן איציק עזוז, שעדיין לא החלים סופית ממתיחה ברצועה הצידית בברך.

"אני חושב שזה טוב, שהיו כמה ימים חופשיים", אמר הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, לקראת המשחק נגד האלופה. "היו לנו כמה משחקים רצופים לפני פגרת החג, ולא היה לנו מספיק זמן להתאושש ועכשיו, אחרי הניצחון נגד חדרה, יצאנו בהרגשה טובה וקיבלנו קצת מנוחה. זה היה מושלם כדי למלא שוב מצברים לקראת ההמשך".

על ניתוק המחשבות ממשחק גמר הגביע בעוד חודש: "זה קל להישאר מרוכזים כי הגמר עדין רחוק מאיתנו. אנחנו צריכים ללכת צעד אחרי צעד ולהסתכל לעבר המטרה הקרובה שלנו, שהיא המשחק הקרוב בליגה נגד מכבי. הוכחנו נגד באר שבע, דווקא אחרי ניצחון מדהים בחצי גמר נגד מכבי, שאנחנו יכולים להישאר מפוקסים בליגה. נלחמנו מול באר שבע והראינו הרבה אופי  אך היינו קצת חסרי מזל מולם. גם הצעירים שכאן, כולם מרוכזים רק בליגה כרגע. אני מניח ששבוע לפני הגמר, כולם יהיו נרגשים יותר וזה בהחלט נורמלי, אבל כרגע זה בכלל לא במחשבה שלי. אנחנו רוצים לעשות דברים יפים גם בליגה".


צ'יבוטה וסילבסטר. יחזרו להרכב (אודי ציטיאט)

המאבק על כרטיס לאירופה דרך הליגה: "זה מאוד חשוב עבורנו. נכון שעשינו דבר גדול בעצם ההעפלה לגמר הגביע, אבל בעצם עדין לא השגנו כלום בזה. הדרך הכי טובה להבטיח את אירופה, היא דרך הליגה ויש לנו עוד כמה משחקים לשחק, לפני הגמר ואם נגיע לגמר, אחרי שהבטחנו כרטיס לאירופה, נהיה הרבה יותר משוחררים ורגועים בגמר עצמו. אנחנו רוצים להבטיח את המקום השני או השלישי בליגה ולסיים את העונה הזו בצורה מוצלחת, עד כמה שניתן. החלום של כולם כאן, זה טופ3 בליגה וזכייה בגביע".

המשחק נגד מכבי: "אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק מולם. כבר שיחקנו מולם כמה פעמים העונה. הפסדנו פעמיים בליגה אבל ניצחנו פעם בגביע, אז אנחנו יודעים איך לנצח אותם. נצטרך להגיע מוכנים בדיוק כמו שהגענו בגביע. כמובן שזה יהיה קשה יותר הפעם ושונה מהגביע, אבל אם נגיע מוכנים מנטלית ופיזית, זה יהיה אפשרי שוב. גם כשהפסדנו למכבי בליגה, התמודדנו איתם באמונה שאפשר לנצח. בחצי הגמר, היינו טובים וכמובן שהיה לנו גם מזל, כי כשמשחקים מול מכבי, צריך שגם המזל יהיה לצדך. ניצחנו את מכבי העונה, נוכל לנצח שוב".

מכבי רוצה לסיים עונה היסטורית ללא הפסד ליגה: "(בחיוך…) אני מקווה שניכנס איתם להיסטוריה, ושיזכרו שהם זכו באליפות מרשימה עם הפסד ליגה אחד  – לבני יהודה, ואז כולם יזכרו אותם ואותנו. אני אהיה מאושר שיזכרו אותנו כקבוצה היחידה שניצחה העונה את מכבי, בגביע ובליגה".


קרלוס קוויאר. "רוצים לנצח את מכבי גם בליגה" (דני מרון)

המשך הקריירה ומחשבות על פרישה בעונה הבאה: "כרגע אני אפילו לא חושב על פרישה. אני נהנה מכל דקה ובכל יום באימונים ובמשחקים, ויש לנו עדיין מטרות העונה. המחשבה כרגע היא להמשיך לשחק, כי אני מרגיש טוב ונהנה. אבל כרגע אני לא מתעסק בזה. נראה בסיום העונה מה קורה". כזכור, אתמול אמר יוסי אבוקסיס שהספרדי הוא אחד השחקנים הטובים שבני יהודה הביאה ושבסוף העונה תתקבל החלטה לגביו.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, עמית ביטון, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי