רפואה הוא שיזם את מינוי סעדה. זיקרי יפתח נגד רעננה

רועי זיקרי
רועי זיקרי | מאור אלקסלסי

בהפועל תל אביב מקווים לשוב למסלול הניצחונות במשחק החוץ באצטדיון ר"ג (שבת, 17:45 בשידור ישיר בספורט1), כאשר 3,000 אוהדים צפויים להגיע. מאמן הכושר שיצטרף, כפי שפרסמנו לראשונה, סיכם לדרישת המאמן

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב תשחק מחר (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה, משחק אליו אמורים להגיע כ-3,000 אוהדי הקבוצה. האדומים ינסו לשוב למסלול הניצחונות לאחר תוצאת התיקו 2:2 נגד עירוני קריית שמונה.


גורם במועדון אמר: "הפועל רעננה היא קבוצה קשה מאוד בשנים האחרונות ונגד הפועל תל אביב הם מתעלים. בסיום העונה זוכרים את הדברים הטובים וכולם יודעים שכול משחק הוא מבחן לעונה הבאה".


בתוך כך במועדון ערכו מינוי ראשון במתחם חודורוב של הצוות המקצועי כשמאמן הכושר ג'ורדן סעדה יצטרף למאמן הכושר הנוכחי עופר דורון. סעדה היה בעבר שוער בבני יהודה ואימן במחלקות הנוער של השכונה.



מקווים לשוב למסלול הניצחונות במשחק החוץ נגד רעננה (דני מרון)
 

בקבוצה מספר שחקנים שאינם כשירים בהם עידן כהן, נריוס ואלסקיס ורמזי ספורי החולה בשפעת ובספק רב למשחק. על פי התרגולים באימונים אמור הקפטן אוראל דגני לשחק כמגן ימני אבל קיימת אפשרות שעבדי פרחאת יוצב במקומו.


להרכב הפותח אמורים לשוב ניר לקס ורועי זיקרי ואילו החלוץ שחר הירש שמגלה יכולת טובה באימונים, ישמור על מקומו בהרכב. באימונים תורגלו מצבים נייחים בעקבות ספיגת שערים ממצבים אלו במשחקים האחרונים ומערך בו הפועל רעננה מציבה מערך מעובה מאחור ויוצאת להתקפות מעבר מתפרצות מסוכנות בעיקר על ידי יוג'ין אנסה.


המאמן קובי רפואה התייחס למשחק מול הפועל רעננה: "עוד לא סיימנו את העבודה העונה ואנחנו לא מתכוונים להוריד את הרגל מהדוושה עד הסוף. כשנסגור את הסיפור באופן סופי נוכל להתחיל לתכנן באופן רשמי את העונה הבאה. רעננה קבוצה טובה שעושה חיים קשים לכל יריבה, אנחנו נמשיך באותה הדרך ונבוא כמובן במטרה לנצח את המשחק".


הקפטן אוראל דגני: "כולנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. הפועל תל אביב הגיעה העונה לכל משחק במטרה לנצח וזה לא הולך להשתנות. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ואני מאמין שיהיה בסדר ובסוף המשחק נוכל קודם כל לסגור את סיפור המאבקים בתחתית".




מתחרה על עמדת המגן הימני יחד עם עבדי פרחאת. אוראל דגני (עדי אבישי)


הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אוראל דגני (עבדי פרחאת), רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, עמנואל בואטנג, קאיו, רועי זיקרי, שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי