שביט: "זה כמו קרוב משפחה במצב סופני, הפרידה כואבת"

אלדד שביט
אלדד שביט | bola studio

מאמן בני סכנין דיבר על הירידה הצפויה ללאומית: "מעשית זה קרה. הגענו למצב שאנחנו משלמים על הטעויות הכי קטנות, החבל היה על הצוואר". סילבס: "מקדיש את הניצחון למימר ולשחקנים, בשבוע אי אפשר לעשות שינוי"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי 11 משחקים, הפועל חיפה סוף סוף השיגה ניצחון עם 1:2 על בני סכנין, משערים של מתן חוזז ובן אז'ובל. מוחמד גדיר היה זה שכבש עבור נציגת המגזר, שירדה ללאומית כמעט באופן סופי ורק נס ישיאר אותה בליגת העל.

זה היה משחקו הראשון של חיים סילבס כמאמן הפועל חיפה, ואפשר בהחלט להגיד שזו פתיחה מוצלחת, אבל הוא לא התרגש: "אם אתם חושבים שבשבוע או עשרה ימים אפשר לעשות שינוי, זה פשוט לא נכון. אני רוצה לפרגן לשרון, למרות שהוא כבר לא פה. הניצחון הזה הוא שלו ושל הצוות. זה בטח של השחקנים, שלי זה לא".

מסתכלים לעתיד: "אפשר לשים על השולחן הכנות לעונה הבאה, רוצים לגרום לשחקנים להיות במיטבם גם כדי להיות מוכנים כמה שאפשר לעונה הבאה וגם כדי לסיים את העונה הנוכחית במקום הגבוה ביותר האפשרי".

חיים סילבס.
חיים סילבס. "נתחיל להתכונן לעונה הבאה" (Bola Studio)

מאמן בני סכנין אלדד שביט היה מאוכזב בסיום: "המצב מעבר לאנוש. ניסינו תקופה ארוכה להיאחז בסיכוי מסוים, עובדתית לא טעינו. זאת אכזבה גדולה לא לנצח משחק בבית, אבל החבל היה על הצוואר חזק מדי והבאנו את עצמנו לסיוטאציה שבה אנחנו משלמים על הטעויות הכי קטנות שלנו".

הירידה הצפויה: "זה מה שקרה מעשית. אפילו שאתה מכין את עצמך שכנראה תרד ליגה, זה כמו שיש לך קרוב במצב סופני. אתה יודע שהוא יילך לעולמו אבל הפרידה כואבת. זה לא עניין של חיים ומוות אבל בשביל אנשים כמונו זה דומה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי