יואב כץ: "זה היה משחק הלחימה הכי טוב שלנו העונה"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

שמחה גדולה בהפועל חיפה לאחר ניצחון ראשון מזה 11 משחקים. סילבס, שהקדיש את הניצחון למימר, יחל בסבב שיחות עם כץ לגבי העונה הבאה. אז'ובל: "רוצה להישאר בהפועל חיפה". הבעלים יקווה להשאיר את שטקוס

(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה הייתה אתמול בהפועל חיפה לאחר הניצחון 1:2 על בני סכנין בדוחא שקבע סופית כי הפועל חיפה תישאר עונה נוספת בליגת העל. המאמן חיים סילבס השיג ניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים וקטע את הרצף השחור של המועדון שעמד על 11 משחקים ללא ניצחון. סילבס עצמו הסביר בסיום כי הניצחון מבחינתו מוקדש למאמן הקודם שרון מימר וכי הוא עצמו טרם עשה את השינויים בתקופה בה הגיע לקבוצה.

הבעלים יואב כץ שנראה מחויך מתמיד אחרי המשחק בחר להחמיא לשחקנים: "הניצחון הזה הגיע בעיקר בגלל הלחימה של השחקנים. זה היה משחק הלחימה הכי טוב שלנו העונה. מגיע קרדיט למאמן החדש שהביא את השחקנים לרצון והלחימה הזו, הם שיחקו עבור המועדון. ידענו שסכנין מוכרחים לנצח וההגנה שלהם תיפתח. כואב לי על הסכנין שהיא קבוצה סימפטית וצריכה להיות בליגת העל".

לאחר הבטחת ההישארות יתחילו סילבס וכץ בסבב שיחות לגבי העונה הבאה כאשר המאמן יחליט לגבי שחקני הסגל הקיים ויעביר את רשימת השחקנים שהוא רוצה לצרף לקבוצה. כץ: "הסגל שלנו היה כמעט ללא שחקני בית אבל לאחרונה ראיתי שחקנים שמשחקים מספר שנים ומספר זרים שהוכיחו לי כי הם כמו שחקני בית. העונה הזאת התחילה עם סגל פחות טוב ונשתדל לא לחזור על השגיאות. אלו שהיו אמונים על בניית הסגל התעסקו בפרנסות מסוג אחר ומקווה לעונה הבאה טובה יותר למרות שגם העונה היינו חסרים גול מלהיות בפלייאוף העליון. לגבי שטקוס? הרושם שלי שהוא רוצה להישאר כאן אבל אם זה יתאפשר אני לא יודע".


שחקני הפועל חיפה חוגגים (צילום: Bola studio)

מי שנמצא תחת סימן שאלה גדול הוא החלוץ בן אז'ובל שכבש לאחר הרבה זמן ואמר: "אני שמח לחזור ולהבקיע וגם לבשל בכדי לעזור לקבוצה לצאת לדרך חדשה. אני שמח שהבטחנו את ההישארות. בכלל לא ציפינו להגיע למצב הזה אבל אני שמח שיצאנו מהמצב הזה כמו גברים. כל חלוץ שלא מבקיע נמצא בהרגשה לא טובה אבל המשכתי לעבוד קשה. הייתה החלטה של המאמן להוריד אותי לספסל ואני מכבד כל החלטה של מאמן אבל כרגע יש מאמן חדש ואני מסתכל על הדרך החדשה. אני רוצה להישאר בהפועל חיפה".


בן אז'ובל. רוצה להמשיך (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי