גורם בסכנין: "יש כאן קבוצה עם אופי של לוזרים"

שחקני סכנין
שחקני סכנין | עומרי שטיין

בקבוצה מתקשים לעכל הפסד בית נוסף ושקירב את הקבוצה לירידת ליגה ומעבירים ביקורת על השחקנים. אכזבה ממיעוט הקהל שמגיע: "פעם קבוצות היו משאירות נקודות כבר בכניסה לעיר". גאדיר שיחק 90 דקות למרות הפציעה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

תחושות קשות בבני סכנין לאחר ההפסד הביתי 2:1 מול הפועל חיפה שקירב כמעט לחלוטין את הקבוצה לליגה הלאומית. במועדון היו תחושות קשות עוד במחצית המשחק כאשר גם היו"ר מוחמד אבו יונס וגם המנכ"ל חאלד דוכי היו בחדר ההלבשה ושם מבינים כי ניצחון ביתי על חיפה יכל לפתוח את הסיכויים של הקבוצה במאבק ההישרדות.

"יש כאן קבוצה עם אופי של לוזרים" אמר גורם בקבוצה והוסיף: "לא יכול להיות שככה נלחמים שחקנים על המקום בליגת העל. היו שחקנים שנראה כי הירידה לא כואבת להם מספיק וזה יטופל". בנוסף במועדון הביעו ביקורת על הקהל המקומי כשמעט מאוד אוהדים הגיעו אתמול (שבת) לדוחא באחד המשחקים החשובים בהיסטוריה של המועדון. "אין ספק שהמשבר בין ההנהלה לקהל השפיע על דוחא. פעם הקבוצות שהיו מגיעות למגרש, היו משאירות נקודות כבר בכניסה לעיר והיום זה הפוך", אמרו בסכנין. אותם אוהדים שהגיעו בכל זאת למשחק נותרו מספר דקות במקומות וקיללו את השחקנים ואת אבו יונס עם הירידה מהמשחק. למרות זאת לא היו אירועים מיוחדים אחרי שריקת הסיום כאשר היה נראה כי גם הקהל השלים עם הירידה.

מי שבכל זאת זכה לשבחים היה כובש השער מוחמד גאדיר שלמרות הפציעה שלו שיחק תשעים דקות וניסה להביא לשיוויון במשחק. "גאדיר הוכיח שהוא סמל ווינר אמיתי", אמרו במועדון מהמגזר. גם הקפטן חאלד חלאיילה נפצע וייבדק בימים הקרובים. הבלם סארי פלאח שנמצא באימון המסכם כלל לא היה בסגל ולא ברור אם יחזור לשחק העונה.


שחקני סכנין בסיום. תחושות קשות (צילום: bola studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי