יונס מלדה יעבור ניתוח, לא יהיה כשיר לגמר גביע המדינה

יונס מלדה
יונס מלדה | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1: החלוץ סיים את העונה ועלול להיעדר כארבעה חודשים. אלו התקשר להתנצל בפני גבי קניקובסקי, שיעבור גם הוא אולטרסאונד. בקבוצה עשויים לשמור את מלמד למשחק על התואר נגד בני יהודה

(גודל טקסט)

כבר אתמול (שני) פרסמנו כי ההערכות מדברות על כך שהחלוץ צפוי לעבור ניתוח שישביתו לתקופה של חודש וחצי עד ארבעה חודשים, בהתאם לאופן הטיפול (הוצאת המיניסקוס או תפירה) כאשר אמש התוצאות שהגיעו אכן אישרו את החשש. בנתניה ייאלצו להסתדר כעת רק עם גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי בחוד ההתקפה, בחודש המכריע של העונה.

הקשר גבי קניקובסקי, שתוקל בחריפות על ידי דור אלו, סובל מכאבים עזים בברך ולא התאמן, כאשר בנתניה החליטו לשלוח אותו לצילום אולטרסאונד, כדי לשלול פגיעה חמורה שתשביתו זמן ממושך יותר. אתמול בשעות הערב יצר אלו קשר עם קניקובסקי והתנצל בפניו, לאחר שגם בסיום המשחק התעניין המגן בשלומו.

החלוץ גיא מלמד "סוחב" ארבעה כרטיסים צהובים ואם יספוג את החמישי ביום שבת במשחק מול הפועל חדרה, הוא ייעדר מגמר הגביע ובנתניה עשויים להעניק לחלוץ דקות מועטות יותר כדי לא לסכנו, כשגם ניקו אולסק בסכנה.


נשלח לצילום. קניקובסקי (דני מרון)

בעניין אחר, היום תשחק קבוצת הנוער בחצי גמר הגביע המדינה ותנסה לנצח את בית"ר טוברוק ולהעפיל לגמר. הקבוצה של יוסי טוויל, שניצחה בשבת את בני יהודה והתקרבה להבטחת מקומה בליגת העל לנוער אחרי עונה קשה, רוצה להמתיק את העונה הקשה שעוברת עליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי