שינוי מדיניות בהפועל חיפה: כץ לא צפוי למנות יותר נציג בעלים

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

מעבר לשינויים המקצועיים, הבעלים מתכוון לבצע שינויים ארגוניים: "לא חושב כרגע שיש צורך בתפקיד". גולדברג יקבל הצעה בימים הקרובים, שמו של שיימן עלה כמועמד אם המו"מ מולו לא יצליח

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון בשבת האחרונה על בני סכנין, בהפועל חיפה החלו רשמית את ההכנות לעונה הבאה. המאמן החדש חיים סילבס כבר נפגש עם הבעלים יואב כץ, והעביר מבחינתו את רשימת הדרישות שלו לעונה הבאה. רוב שחקני הקבוצה נמצאים עם אופציה, ולכן כץ וסילבס יקבלו החלטה לגביהם.

שחקן שבחוזהו אין אופציה וחיפה מעוניינת בשירותיו הוא המגן שון גולדברג. האחרון אומנם נפצע וככל הנראה סיים את העונה, אך הרשים במהלך השנה וכץ ייפגש עמו בימים הקרובים על מנת להציע לו הצעה לחוזה חדש. אגב, בחיפה גם ציינו כי אם המשא ומתן מול המגן לא יצלח, שמו של שמואל שיימן עלה כמועמד להצטרף.

מעבר לכך, נראה כי כץ מתכוון לבצע מספר שינויים ארגוניים ואחד מהם הוא פסילתו של תפקיד נציג הבעלים. במהלך השנים האחרונות רצה כץ שיהיה לו נציג בישראל בזמן שהוא שוהה בארה"ב, כאשר בין השאר דורון אוסידון הצטיין בתפקיד בעונה שעברה והעונה שימש בתפקיד הזה אמיר הברפלד. כץ אישר זאת ואמר: "יש לנו יחסים טובים עם הברפלד אבל אני לא חושב כרגע שיש צורך בתפקיד הזה. הברפלד עצמו גם הסביר לי כי יתקשה להמשיך ולשמש בתפקיד זה במקביל לעסקיו הפרטיים". גורם אחר בקבוצה אמר: "הברפלד לא היה דומיננטי בתפקיד הזה ואפשר להתנהל גם בלעדיו".

כץ.
כץ. "הברפלד יתקשה להמשיך בתפקיד" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי