לוזון: "רגיל לביקורות נגדי". מנזלה עוזב את מכבי פתח תקווה

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

לקראת המשחק הקריטי נגד הפועל חיפה (שבת, 20:10, שידור ישיר בספורט1), מאמן המלאבסים דיבר במסע"ת: "בתקופה האחרונה לא סיפקנו תוצאות". הקשר שהגיע בינואר, ייפרד מהקבוצה לפני תום העונה

(גודל טקסט)
כשהיא ממוקמת רק שתי נקודות מעל הקו האדום ובסכנת ירידה מוחשית, מכבי פתח תקווה תתארח מחר אצל הפועל חיפה(שבת, 20:10, שידור ישיר בספורט1), בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי לנשום אוויר ולהתקרב להבטחת עונה נוספת בליגה הבכירה.


הבוקר, נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון, שדיבר על מצב קבוצתו: "כל מה שנאמר לגבי שבוע שעבר נכון, אי אפשר להתכחש לזה שהייתה איזושהי שבירה אחרי הגול הראשון ושילמו במזומן כמו שאומרים", התייחס המאמן להפסד למ.ס. אשדוד.


"ידענו להתאושש גם מאותו משחק מול הפועל תל אביב ותפקידו לעשות את ההפרדה. יש מסקנות, אבל להתעסק במה שהיה בשבוע שעבר זה לא נכון ולא יוביל אותנו למקום נכון. אנחנו עם הפנים להפועל חיפה, זה הכי חשוב מבחינתנו".



"אנחנו צריכים להוכיח את זה במעשים ולא בדיבורים". גיא לוזון (תומר חבז)


ההתאוששות השבוע: "אנחנו צריכים להוכיח את זה במעשים ולא בדיבורים. אם אגיד עכשיו שכן ושהתאוששנו – זה לא מה שיעשה את זה. רק מעשים על המגרש ואנחנו צריכים להראות שזה מאחורינו. עשינו מה שעושים אחרי כל הפסד או ניצחון – מסיקים את המסקנות מה לא היה נכון, מה צריך לשפר".


על מאבקי הירידה: "אנחנו משתדלים לחשוב חיובי ולא בכיוון השלילי. לחשוב שזה תלוי בנו וצריך לעשות כדי להציל את עצמנו ואת המועדון".


על הביקורות נגדו: "לא יצא לי לקרוא. זה דבר שאני רגיל אליו. אני בין 18-20 שנים בעסק הזה. כדי שזה יפגע בי אני צריך לקרוא, אבל אני לא מעודכן ולא מתעסק בזה. אם אתעסק במה שאומרים עליי, זה לא יוביל אותי לשום מקום. צריך להתעסק בלהרים את הקבוצה ובלהביא את הנקודות בכוח".



רגיל לביקורות נגדו (אודי ציטיאט)


על השינויים הרבים בהרכב ושאף שחקן לא בטוח בהרכב: "כדי להיות בטוח אתה צריך לספק תוצאות. בתקופה האחרונה לא סיפקנו תוצאות".


מי שלא צפוי להיות בסגל הוא הקשר הריסון מנזלה ולספורט1 נודע כי השחקן יעזוב את הקבוצה. כבר בתחילת השבוע פרסמנו כי בקבוצה לא מרוצים מגישתו והוא שוחח עם המאמן גיא לוזון, כשגם מנזלה עצמו לא היה מרוצה בתקופה האחרונה.


עוזב מוקדם מהצפוי. הריסון מנזלה (דני מרון)



בתרגול שנערך באימון המסכם, נראה שלוזון יבצע לא מעט שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק ההפסד למ.ס. אשדוד.


המאמן התלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים (אדהנני, סיבוק ודנינו) ועם לידור כהן בחוד ההתקפה, אך נראה שלבסוף יבחר לפתוח עם שני בלמים וקשר אחורי נוסף (יובל שבתאי), משמע, כהן יודח מההרכב וכך גם דנינו. גם אופיר מזרחי, שלא תורגל לאורך השבוע, קיבל את גופיית ההרכב כשהקפטן נאור פסר יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של עיסא סיסוקו.


הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, עידן אדהנני, תומאש סיבוק, גל שיש, פרנק במבוק, יובל שבתאי, ארמנדו קופר, גידי קאניוק, אופיר מזרחי, תאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי