החלו שיחות בין הפועל ב"ש לנציגיו של מאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

בסביבת המועדון והשחקן אישרו כי חזרה לקדנציה שנייה בבירת הנגב נמצאת על הפרק, אם לא תושג הסכמה מול בית"ר ירושלים. שתי הצעות מקבוצות ליגת העל כבר הוגשו, גם הפועל ת"א והפועל חיפה מעוניינות

(גודל טקסט)

בקיץ 2017 נפרד מאור בוזגלו מהפועל באר שבע. עזיבתו את בירת הנגב לוותה בטונים צורמים, כאשר זכורות למדי הקריאות של האדומים האדומים נגד הקשר, מכוכבי הקבוצה שבסיום אותה עונה זכתה באליפות שנייה ברציפות, בעקבות המו"מ שלא צלח. לקראת סיום העונה הוא קרע את הצולבת, וכך עזב את ביתו במשך ארבע שנים כשהוא אחרי ניתוח וללא קבוצה. ולמרות כל זאת, לספורט1 נודע שחזרה לקדנציה שנייה בהפועל באר שבע בהחלט על הפרק.

על פי מקורבים לשחקן וגורמים במועדון, החלו מגעים בין ראשי הפועל באר שבע לבין אנשיו של מאור בוזגלו, שעדיין מחכים להצעה רשמית גם מקבוצתו הנוכחית בית"ר ירושלים. בסביבתו של השחקן מספרים ששתי הצעות רשמיות מליגת העל כבר מונחות על שולחנו של הקשר, שעדיין ממתין להצעה מיוסי בניון, המנהל המקצועי החדש שרק אתמול בישל לו בהפסד בית"ר ירושלים 3:2 למ.ס אשדוד. בנוסף, גם הפועל תל אביב והפועל חיפה, קבוצתו של אחיו אלמוג, עשויות להאיץ מגעים בניסיון לצרף את הקשר.

כידוע, בסופו של דבר בוזגלו חתם במכבי חיפה מספר חודשים לאחר מכן, אלא שגם שם הוא קרע את הצולבת מיד בתחילת דרכו, במשחק נגד אותה הפועל ב"ש בדצמבר 2017 באצטדיון טרנר, אז רבים פצחו בשירת "בוזגלו מת" כשהוא שרוע על כר הדשא, נאנק מכאבים. כמאז, כידוע, מאור בוזגלו השתקם גם מהקרע השני ובעונה האחרונה, כשחקן בית"ר ירושלים, הוא משלים כמעט עונה מלאה ללא בעיות רפואיות בברכו כשלזכותו ארבעה שערים, האחרון שבהם היה אתמול נגד מ.ס אשדוד, וכן שישה בישולים ב-24 הופעות.


בוזגלו. לא רק הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים בתמונה (אודי ציטיאט)

נזכיר שרק בסוף השבוע האחרון ערך מאור בוזגלו ראיון נרחב ובלעדי עם ספורט1, במהלכו אמר בין השאר: "כל האופציות פתוחות. אני לא פוסל שום קבוצה בארץ. קודם כל אני רוצה לשמוע את בית"ר, אבל אם זה לא יסתדר אני אצטרך לחפש את העתיד שלי". 

יהיה מאד מעניין לראות כיצד יקבלו האוהדים האדומים את הקשר המוכשר, אם וכאשר, בחזרה לקבוצה שאיבדה את האליפות למכבי תל אביב העונה אחרי שלוש שנים ברציפות. לאור השיחות בין הצדדים, אין אלא לשער שכנראה שגם בדרום מבינים שהקסם שהשרה מאור על המועדון בתקופתו שם, חסר מאוד.

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: "אין לנו כוונה לקחת חלק בשמועות וספקולציות, שטבעי שמתחילות בכל תקופת העברות. כל מה שמעניין אותנו הוא להבטיח את הכרטיס לאירופה".


בוזגלו במדים האדומים. החלו שיחות עם האקסית מבירת הנגב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי