מכבי חיפה השעתה את שועה: "טעיתי כשזרקתי את החולצה"

עופרי ארד, רז מאיר, שון וייסמן
עופרי ארד, רז מאיר, שון וייסמן | מאור אלקסלסי

החלוץ נענש ליומיים בעקבות התנהגותו בסיום הניצחון על ב"ש, אך הבהיר: "זה היה ברגע של רגש וללא כוונה". אופוריה במכבי חיפה אחרי ה-1:3: "צעד ענק לאירופה". לוויסמן הוצע חוזה לשלוש שנים, בלבול זכה לשבחים

(גודל טקסט)

שמחה גדולה שררה אתמול (שני) במכבי חיפה לאחר הניצחון הביתי על הפועל באר שבע. בחיפה הביעו שביעות רצון גם מכך שזה היה הניצחון השלישי של הירוקים על ב"ש, וגם על כך שהקבוצה חזרה למקום השני ועשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לאירופה. "עשינו צעד ענק לאירופה וניצחנו שלוש פעמים את באר שבע זה משהו שלא יכולנו לצפות" אמרו במועדון והוסיפו: "היו לנו דקות מצוינות שהזכירו את הימים הגדולים אבל עדיין יש עוד מה לשפר לקראת העונה הבאה".

במועדון שיבחו את המאמן מרקו בלבול, שהגיע מוכן טקטית והפתיע את באר שבע בפעם השלישית. "התחלנו לא טוב את המשחק אבל מאז השיוויון ידענו לבצע מהפך והיינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה. צריך לזכור שעלינו בהרכב חסר ללא ריינן והקפטן נטע לביא", אמרו בכרמל. מי שעוד זכה לשבחים היו המגן סאן מנחם, שקיבל הזדמנות לאחר תקופה בה כמעט ולא היה בסגל הקבוצה.

השחקן המצטיין של המשחק היה החלוץ שון וייסמן שטרם ברור עתידו במועדון. לספורט1 נודע כי לאחרונה חודשו השיחות בין חיפה לבין השחקן כאשר הירוקים שיפרו את ההצעה הראשונית ומעוניינים להחתים את החלוץ לשלוש שנים. "גם בעבר אמרנו שאנחנו רואים את וייסמן אצלנו בעתיד הרחוק וחלק מהחזון שלנו. נקווה שנגיע לסיכום", אמרו בכרמל.

וייסמן חוגג עם חבריו.
וייסמן חוגג עם חבריו. "רואים אותו בעתיד הרחוק שלנו" (מאור אלקסלסי)

האירוע שהעיב על הניצחון היה ההתנהלות של החלוץ ירדן שועה, שזעם בסיום המשחק ואף השליך את החולצה שלו בדרך לחדר ההלבשה, דבר שעלה לו בהשעיה ליומיים. "שועה הוא שחקן צעיר שהגיע לפני מספר חודשים וצריך ללמוד את הקווים האדומים במכבי חיפה. אין לנו ספק שהוא ילמד כיצד להתנהג", אמרו במועדון עוד לפני ההחלטה להשעותו. במועדון גם ציינו כי ההחלטה לא להרכיב את שועה בתחילת המשחק הייתה מקצועית, כי למעשה בלבול רצה להפתיע טקטית את היריבה מהדרום.

שועה עצמו הגיב לאירוע והתנצל באמצעות האינסטגרם: "חשוב לי שתדעו שאני מעריך את התמיכה שלכם בקבוצה ובי. בסיום המשחק הרגע של רגש וללא כוונה, זרקתי את החולצה שיקרה לי, למועדון ולכולנו. לא צריך היה לקרות. שנדע תמיד שמחה"

אם לא די בעבירת המשמעת של שועה, הבוקר התברר כי באותו אימון בו נשלח החלוץ לחדר ההלבשה, גם הבלם עופרי ארד התעמת עם הקפטן נטע לביא ובין השניים פרץ ויכוח במהלך אחד המשחקונים. במכבי חיפה הבהירו כי השניים לא ייענשו על כך בשל העובדה שמדובר בעימות שגרתי שלא חרג מהנורמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי