אי ודאות סביב פריי, דראמה נחת להתרשמות במכבי חיפה

עוסמאן דראמה
עוסמאן דראמה | אתר רשמי

פרטים מביכים נחשפו על עברו של הקשר הצרפתי בן ה-26 שהגיע להתרשמות בכפר גלים: "נפלתי למלכודת, אסור לי יותר לטעות", סיפר בעבר. אם ירשים בתום תקופת המבחן, עשוי להצטרף על חשבונו של הווינגר הטורקי

(גודל טקסט)

יממה אחרי שקפטן נבחרת גמביה עד גיל 20 טוראי סיהאו חתם במכבי חיפה, הירוקים הודיעו הבוקר (שני) על שחקן נוסף שעשוי להצטרף למועדון וזהו עוסמאן דראמה, שכבר נחת בארץ לצורך התרשמות הדדית.

דראמה בן ה-26, שחקן אגף צרפתי ובעל אזרחות במלאי, הגיע ארצה בהמלצת הסקאוטים של המועדון. הוא שיחק בעבר בקבוצות האיטלקיות פאדובה, לצ'ה ואסקולי ובשנים האחרונות שיחק בפורטוגל במוריירנסה, בספורטינג ליסבון ב' וכיום בבלננשש (93 דקות בלבד העונה בליגה הפורטוגלית). הוא כבש בקריירה בסך הכל 18 שערים ב-180 משחקים בכל המסגרות ובכל המדינות בהן שיחק, מתפקד בעיקר בכנף שמאל ויכול גם במרכז, בימין ואפילו כחלוץ.

על פי דיווח של אתר YAHOO, בשנת 2013, בזמן ששיחק בלצ'ה האיטלקית, דראמה ניסה לשלם אייפון 5 לנערת ליווי מניגריה בתמורה למין. לאחר שזאת סירבה, גנב לה את הארנק וניסה לברוח על אופניים. חברה הטרנסג'נדר של הנערה ניסה לרדוף אחריו כדי להחזיר את הארנק, אך דראמה תקף ופצע אותו. המשטרה האשימה אותו בניסיון לשוד ובתקיפה.

"מה שקרה אז היה סיוט", סיפר בזמנו דראמה בראיון באיטליה, "זה היה נראה כמו מלכודת וגם מה שכתבו עליי היה נורא. כעת אני מתמודד עם ההשפלה ורוצה לבנות את הקריירה מחדש ולדאוג לעצמי בלי לעשות יותר טעויות. אני לא יכול להקריב את הכל בגלל לילה אחד – לא הייתי צריך לצאת למקום שאני לא מכיר. אסור לי לקחת סיכונים מיותרים כשאני עובד במקצוע כזה".

במחלקת הסקואטינג עקבו אחר השחקן והתרשמו מכך שיכול לשחק במספר תפקידים, כאמור הן כקיצוני והן במרכז השדה ולכן הוא יגיע לארבעה ימי התרשמות. יתרון נוסף של השחקן הוא הגעתו כשחקן חופשי. כפי שחשפנו בעבר, המאמן מרקו בלבול הבהיר כי ירצה להתחזק בעמדת הקישור ולאור אי הוודאות סביב עתידו של קרים פריי, במועדון בוחנים גם אופציות נוספות.


פריי. בלבול כבר בוחן אלטרנטיבות? (מאור אלקסלסי)

במקביל, הקבוצה תשחק הערב מול חדרה (20:15, ישיר בספורט1), כאשר בלבול לא יבצע שינויים מההרכב שניצח מול חדרה פרט לחזרתו של הקפטן נטע לביא על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו. בחוד ישחקו שון וייסמן וניקיטה רוקאביצה, כשבחיפה ממשיכים את השיחות מול וייסמן ומקווים כי החלוץ ייענה להצעה המשודרגת של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי