טוראי סיהאו, קפטן נבחרת גמביה עד גיל 20 חתם במכבי חיפה

טוראי סיהאו
טוראי סיהאו | מכבי חיפה, רשמי

מכבי חיפה זקוקה לניצחון כדי להתקרב להבטחת המקום השני והכרטיס לאירופה, וייסמן ורוקאביצה ימשיכו בחוד וגם מאבוקה כשיר ויפתח. הקשר בן ה-19 חתם במועדון באופן רשמי. בלבול: "רוצים לחזור לאירופה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה (שני, החל מ-20:15 בספורט1). הירוקים זוכרים את ההפסד הכואב לחדרה לפני מספר שבועות בסמי עופר וכעת רוצים לנצח את הקבוצה של ניסו אביטן בנתניה וכמובן שלעשות צעד מאוד משמעותי לעבר הבטחת המקום השני והכרטיס לאירופה. "אנחנו רוצים לנקום ספורטיבית בחדרה על ההפסד בסמי עופר", אמר שחקן בקבוצה.

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן מרקו בלבול אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים מההרכב שפתח מול הפועל באר שבע. המגן סאן מנחם ימשיך לקבל את הקרדיט על ההופעה הטובה בשבועיים האחרונים וכך גם רז מאיר שימשיך במרכז השדה, כאשר הקפטן נטע לביא יחזור להרכב על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו. שון וייסמן וניקיטה רוקאביצה שכבשו במחזור שעבר ימשיכו לקבל את הקרדיט ובחוד ואילו ירדן שועה יחכה להזדמנות שלו על הספסל גם הפעם, אחרי שבשבוע שעבר אף הושעה ליומיים עקב השלכת החולצה בסיום הניצחון על הפועל ב"ש.

המנהל המנטאלי, ג'ובאני רוסו, שנמצא במעקב צמוד על שועה ובקשר רציף איתו, ערך מספר שיחות אישיות עם החלוץ ובכרמל מאמינים כי שועה יידע להתעשת ולהשאיר מאחוריו את אירועי השבוע האחרון. מי שעוד יחזור לסגל הוא הבלם ההולנדי אטיין ריינן לאחר שבועיים בהם נעדר בגלל ההרחקה. עתידו של ההולנדי בחיפה עדיין לא ברור והוא מחזיק במספר הצעות מהליגה ההולנדית ולא מן הנמנע כי אף יבקש לעזוב בסיום העונה.


שועה. רוסו צמוד אליו (דני מרון)

שבוע לאחר רכישת איקוום אוטין. מכבי חיפה הודיעה באופן רשמי על החתמת טוראי סיהאו בן ה-19, קפטן נבחרת גמביה עד גיל 20, ל-5 עונות. כפי שפורסם לפני חודש בספורט1. הקשר שהושאל העונה לבית"ר טוברוק בליגת העל לנוער, נרכש מקבוצתו הגמבית סופרסטארס אקדמי ע"י הירוקים. סיהאו משחק כקשר מרכזי והעונה כבש 9 שערים ובישל 12 נוספים. צירופו התרחש לאחר מעקב נרחב של מחלקת הסקאוטינג.

לקראת המשחק נגד הפועל חדרה, מאמן הקבוצה מרקו בלבול אמר לאתר הרשמי: "אנחנו מגיעים למשחק לאחר ניצחון חשוב על הפועל ב"ש. מכבי חיפה כמועדון גדול תמיד שואפת לסיים כמה שיותר גבוה וחלק מזה זה לחזור לאירופה לאחר שנים שלא היינו שם. אנחנו נשמח לחזור לשם ונעשה הכל כדי להשיג את המטרה הזאת"

על ההחתמות האחרונות של הירוקים אמר: "אנחנו תמיד חושבים על ההווה ועל העתיד. מהרגע הראשון שהגעתי אמרתי שנבנה תשתית ותלכיד לשנים הבאות. יש לנו סגל טוב ומוכשר ותוך כדי תנועה אנחנו תמיד מחפשים שחקנים שישדרגו אותנו, זה חלק מהדרך של המועדון".

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק, רז מאיר, קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה, שון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי