אחרי איתמר ניצן: מיקי סירושטיין מועמד להגיע להפועל חיפה

מיקי סירושטיין
מיקי סירושטיין | דני מרון

הקשר שסיים חוזה בבית"ר ירושלים הוא בין השמות שעלו כחיזוק לקבוצה של חיים סילבס, שכבר צירפה את בן והבה מהפועל רעננה. בפולין דווח כי שטיינבורס יישאר בקבוצתו, בחיפה אופטימיים. תמאש חתם על עסקת טיעון

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה ביום ראשון את העונה, ואתמול (שני) כבר הציגה את הרכש הראשון של העונה בדמותו של הבלם בן והבה. האחרון סיכם לשנתיים והגיע בעקבות ההערכה הרבה לה הוא זוכה מהמאמן חיים סילבס. מעבר לוהבה, במועדון ממשיכים לעבוד גם על עמדות נוספות ואחת השמות שעלו לאחרונה כמועמד הוא קשר בית"ר ירושלים מיקי סירושטיין. האחרון סיים את החוזה בבית"ר ועשוי לחזק את מרכז השדה של הפועל חיפה כאשר נראה כי רסמוס סטויטדט וריקי מיטרבסקי לא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה.

במקביל, בקבוצה ממתינים לתשובות מצדו של השוער הלטבי פאבלס שטיינבורס. הבוקר דווח בתקשורת הפולנית כי העבודה שקבוצתו ארקי גדיניה נשארה עונה נוספת בליגה הראשונה תביא לכך שהשוער ימשיך בשורותיה, אך בחיפה ציינו הבוקר כי על פי ההתרשמות שלהם מהשיחות עם נציגיו של השחקן הוא עדיין מעוניין לעבור לישראל. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בחיפה בוחנים גם אופציה חילופית של שוער ישראלי ובראש הרשימה נמצא איתמר ניצן שעשוי לא להמשיך בבית"ר ירושלים בגלל החתמתו של ארנסטס שטקוס.

בנושא אחר, הבוקר חתם הבלם הרומני גבריאל תאמאש על עסקת טיעון לפיה ימלא חודשיים של עבודות שירות ובכך נסגר התיק בעניינו. כזכור הבלם נתפס נוהג בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת ונסיעה ללא ביטוח. עוד איתן סטולר שייצג את השחקן אמר לאחר החתימה: "הצלחנו היום לסיים את התיק המורכב של תמאש על הצד הטוב ביותר עבורו. תאמאש יצא עם מינימום ענישה ואנחנו מקווים שימשיך לשחק ולנצח".

סירושטיין בקרוב בכרמל? (דני מרון)
סירושטיין בקרוב בכרמל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי