סגל: "גולדהאר ותשובה יותר מתאימים למכבי נתניה ממני"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הפנדל המכריע ("עדיין מתגלגל מתחת ליד של עמוס"), התחושות ("סיכה בבלון"), ערן לוי ("שבעה יושבים פעם אחת"), העתיד ("לא באתי בשביל שנהיה סימפטיים"), הבעלים יורה ומבטיח: "לא רוצה למכור, אלא לתת"

(גודל טקסט)

יממה לאחר שמכבי נתניה פספסה הזדמנות לזכות בגביע המדינה לאחר 41 שנה עקרות, בעלי המועדון אייל סגל דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לתחושות לאחר ההפסד לבני יהודה, עתידו, הצורה בה התפתח המשחק ומערכת היחסים שלו עם ערן לוי.

על הפנדל המכריע של יובל אשכנזי מבני יהודה: "הבעיטה שלו עדיין לא נכנסה, הכדור עדיין שם (צוחק). הפעם, בניגוד לעבר, הסתכלתי לנאחס בפנים. כל כך האמנתי שהגביע שלנו, שצפיתי בכל הפנדלים ואני חושב שהכדור עדיין מתגלגל לו שם מתחת ליד של דני עמוס. באותו רגע זה הרגיש כמו סיכה בבלון שכל כך קיוויתי שלא יתפוצץ".

ההחלטות של דראפיץ' וברדה במהלך המשחק: "לא ראיתי שידורים חוזרים בכלל, כך שאני לא יודע האם הצהוב שספג עלי מוחמד היה מוצדק או לא. ברגע שהוא קיבל אותו ואז בפתיחת המחצית השנייה הוא כמעט ספג עוד אחד, אני מצדיק את ההחלטה להחליף אותו".


"הכדור עדיין מתגלגל לו שם מתחת ליד של דני עמוס" (מאור אלקסלסי)

האם הוא מתערב בהחלטות מקצועיות כמו בעלים אחרים בכדורגל הישראלי: "מעולם לא נכנסתי לחדר ההלבשה – לא לפני משחק ולא אחרי. אין לי משרד, אני נכנס למשרד של סלובו (דראפיץ') פעם בכמה זמן, נותן לו חיבוק ושואל אותו על תוכניות עתידיות. אני לא מתערב בכלל, אבל זה לא אומר שדרכי היא הנכונה. כל משחק, לפני תחילתו, אני ניגש ומאחל בהצלחה לשחקנים. זה המגע היחידי שיש לי איתם כי אני לא נכנס לחדר ההלבשה. זה קורה באופן קבוע כשהם יורדים מהחימום".

על עתידו במכבי נתניה: "גם אם היינו זוכים בגביע, אם היה מגיע מישהו כמו יצחק תשובה או כל אחד ברמתו – הייתי לוחץ לו את היד, מחבק אותו והופך להיות המאושר באדם. אני אוהד מכבי נתניה ויודע מה נכון לה. למכבי נתניה הרבה יותר נכון ומתאים מיץ' גולדהאר מאשר אייל סגל. אני לא רוצה למכור את הקבוצה, אלא לתת אותה. אני לא עוזב את מכבי נתניה כי אני לא רואה מישהו שייכנס במקומי. הסברתי למה במקרה מסוים כן הייתי עוזב, אבל אני פה ואני רק מסביר מה גורם לי לחוסר נחת".

האם ההפסד גרם למחשבות על עזיבה: "ההפך הוא הנכון. הפידבקים מהקהל, חצי אצטדיון היה צבוע צהוב וזה היה יכול להיות הרבה יותר מחצי, לראות את כל המשפחות האלה שחלק מהן זה חברים שלי מהיציע במשך 30 או 40 שנה. לשמוע ולחוות את זה זו זריקת מוטיבציה בלתי רגילה. אייל סגל לא הולך למכור את מכבי נתניה. אמרתי מהיום הראשון, אם יגיע בן אדם בסדר גודל של השניים או שלושה שמובילים את הכדורגל הישראלי, שזה אומר הרבה יותר ממני, והוא אדם שגם אוהב את מכבי נתניה, אני משוכנע שיהיה לה עתיד הרבה יותר טוב מאשר איתי. באותו רגע הוא יקבל בונבוניירה מסודרת שכל הארץ מדברת רק על השקט שיש בה ואני גם מתחייב בפניו שאני גם אתרום לו בכל שנה את תקציב מחלקת הנוער".

כמה כסף הוא השקיע במכבי נתניה: "בעוד חודש אהיה פה שלוש שנים וזה עלה לי 15 מיליון שקלים שהבאתי מהבית".

על ערן לוי: "סלחתי לו ביום שהוא עזב את מכבי נתניה, אבל אמרתי כבר יותר מפעם אחת: שבעה יושבים פעם אחת, אין לי יכולת להכיל משבר כזה כמו שהיה אז בעזיבה שלו פעם נוספת. אנחנו צריכים להיות חכמים ולא צודקים".


"שבעה יושבים פעם אחת" (דני מרון)

עתידה של מכבי נתניה: "קבוצה סימפטית אנחנו לא נהיה, שדרגנו את עצמנו מבחנית רוע אבל זה עדין לא מספיק וראינו את זה אתמול. אנחנו רוצים להתנחל בפלייאוף העליון, להתמודד כל השנה על הגביעים שונים ועל הכרטיס לאירופה ואולי בעתיד גם יהיו הישגים גבוהים יותר. לא באתי לפה בשביל שנהיה קבוצה סימפטית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי