מכבי ת"א ולודוגורץ נאבקות על דן ביטון‎

דן ביטון
דן ביטון | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע שנערכה פגישה בין מספר גורמים הקשורים למועדונים ולשחקן, הצהובים ינסו להעביר שחקנים וביניהם יחזקאל בתמורה לקשר כדי להפחית את מחיר העסקה. הבולגרים כבר הגישו הצעה למ.ס אשדוד

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

העונה הנוכחית קרובה לסיומה ובמכבי תל אביב כבר עוסקים בהכנות לקראת העונה הבאה. כפי שפרסמנו בחודש שעבר, אחד השחקנים המבוקשים ביותר על ידי המאמן ולדימיר איביץ' הוא קשרה של מ.ס.אשדוד דן ביטון וכעת נודע לספורט1 כי לפני מספר ימים אף נערכה פגישה בין מספר גורמים הקשורים לעסקה.

כאמור ביטון היה העונה תחת מעקב של אנשי מכבי ת"א, שדאגו לשלוח סקאוטים מטעמם בלא מעט משחקים של אשדוד. בשל הגבלות הפייר פליי, ינסו הצהובים לצרף את ביטון במסגרת עסקה שתכלול חילופי שחקנים, כאשר באשדוד הביעו עניין קודם כל בשגיב יחזקאל, שסיים את העונה בכושר נפלא והיה אחד השחקנים הבולטים במסע ההינצלות של אשדוד מירידה. לצהובים יש מגוון גדול של שחקנים להציע לאשדוד, ביניהם שמות כמו רוסלן ברסקי, עדן קארצב, מתן חוזז ואחרים, בין אם בשאלה או בהעברה, ובימים הקרובים ימשיכו המגעים בין הצדדים.

קבוצה נוספת שנמצאת בעקבותיו של הקשר, שהצטיין העונה במדי אשדוד, היא לודוגורץ הבולגרית, שכבר החתימה מוקדם יותר העונה את מאוויס צ'יבוטה מבני יהודה וכעת על פי גורם במועדון הבולגרי, היא כבר הגישה הצעה כספית לרכישתו של ביטון. באשדוד יצטרכו להחליט בתקופה הקרובה האם להעדיף עסקה כספית מול הבולגרים או להעדיף טרייד שחקנים מול מכבי ת"א, במטרה לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה. כפי שפרסמנו, גם בית"ר ירושלים מעוניינת בקשר ולא מן הנמנע כי תבצע פנייה בקרוב, בהתאם להתפתחויות.


דן ביטון. מכבי ת"א ולודוגורץ פועלות, בית"ר עוקבת מקרוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי