נס ציונה חגגה עד השעות הקטנות: "המטרה – לתקוע יתד בליגת העל"

שחקני נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה חוגגים | דני מרון

במועדון התקשו לעכל את ההישג ההיסטורי, יושב הראש אלי כהן התרגש: "אנחנו על מפת הכדורגל הישראלי". עמיר תורג'מן המועמד המוביל להחליף את עופר טסלפפה, נאור סבג ורז שטיין זוכים להתעניינות מליגת העל

(גודל טקסט)

במשך דקות ארוכות עמדו אמש (שני) אנשי סקציה נס ציונה על כר הדשא ברמת גן והתקשו לעכל את העלייה ההיסטורית לליגת העל לאחר 51 שנות היעדרות. לאחר מכן חגגה הקבוצה ליד משרדי העיירה עם האוהד והזמר שימי תבורי ובשעות הלילה המאוחרות בילו השחקנים ואנשי המועדון בפאב ברחובות וכבר היום תחל ההנהלה בהכנות לעונה הבאה.

יו"ר נס ציונה אלי כהן היה נרגש במיוחד: "הישג ענק, היסטוריה, נס ציונה על המפה של הכדורגל הישראלי. תחושת סיפוק עצומה אחרי שנה מאתגרת ומגיע שאפו לצוות המצקועי בראשותו של המאמן עופר טסלפפה וכמובן שגם לשחקנים המדהימים. כבר ארבע שנים שאנחנו מסיימים במקום הראשון או השני עם תקציבים נמוכים ולכן זה עוד יותר עצום. עכשיו המטרה היא לתקוע יתד בליגת העל".

נס ציונה תעמיד תקציב מינימום בליגת העל שיכלול תמיכה מהעירייה ומספונסרים מקומיים. השאלה המרכזית היא בנוגע לעתידו של טסלפפה, שאינו מחזיק בתעודת פרו. למרות שההנהלה רצתה שהאחרון יישאר תחת איש מקצוע נוסף, המאמן בחר לעזוב והוא מחפש יעד חדש.


עשו היסטוריה. שחקני סקציה נס ציונה בדרך לליגת העל אחרי 51 שנות היעדרות (דני מרון)

המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא עמיר תורג'מן שזוכה להערכה כאשר גם שמם של יובל נעים וזיו אריה עלה. בנוסף, בקבוצה ייפגשו עם מרבית השחקנים במטרה להשאירם לעונה נוספת כאשר שמונה שחקני הרכב המשיכו עם הקבוצה מליגה א' לליגת הלאומית ותרמו לעונה ההיסטורית. חלקם כבר זוכים להתעניינות כאשר הפועל תל אביב עוקבת אחרי הקשר נאור סבג ורז שטיין, שמבוקש גם בחדרה, קריית שמונה ורעננה.

דבר נוסף שנצא על הפרק הוא האצטדיון הביתי בו תשחק הקבוצה בעונה הבאה כשבעירייה כבר החלו לפעול בהתאם לדרישות של מנהלת הליגה ואם זה לא יקרה תארח נס ציונה את משחקיה במושבה או באשדוד.


עמיר תורג'מן. המועמד המוביל לאימון סקציה נס ציונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי