אתלטיקו מדריד הודיעה: דייגו קוסטה סובל מנקע בקרסול

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | דני מרון

חלוץ אתלטיקו מדריד שנפגע מתיקול של קלטינס במהלך המחצית הראשונה נגד בית"ר ירושלים, עבר בדיקת MRI בספרד וימשיך בפיזיותרפיה. הערכות: ייעדר מספר שבועות ויהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד התארחה אתמול באצטדיון טדי למשחק חגיגי מול בית"ר ירושלים והפסידה 2:1, אבל דייגו סימאונה, מאמן הקולצ'ונרוס, היה מודאג לא רק בגלל ההפסד: החלוץ דייגו קוסטה, שנפגע בקרסול שמאל במהלך המחצית הראשונה וירד מכר הדשא על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים, פונה לבית החולים בהדסה עין כרם בירושלים, ושם נשללה אפשרות שהוא סובל משבר.

החלוץ עבר היום (רביעי) בדיקת MRI במדריד ואישרה שהוא סובל מנקע. זמן ההיעדרות המשוער הוא מספר שבועות. החלוץ עובר טיפול פיזיותרפיה. זמן ההיעדרות המשוער הוא מספר שבועות והספרדי יהיה כשיר עד לפתיחת האימונים בעונה הבאה.

כידוע, דייגו קוסטה נענש בהרחקה משמונה משחקים לאחר שקילל שופט במהלך המשחק נגד ברצלונה בשבוע הראשון של אפריל ומאז כלל לא שותף. למעשה המשחק בטדי אפשר לסימאונה להעניק לו דקות משחק יקרות להן החלוץ היה זקוק, אך דוד קלטינס, במהלך בו הציל שער, גם פגע בחלוץ ללא כוונה ואילץ אותו לסיים את המשחק מוקדם מהרגיל. הקולצ'ונרוס הודיעו תחילה שהוא סובל מנקע בקרסול ולאחר בדיקות בבית החולים ירד מפלס הלחץ מכיוון שאין שבר ברגלו, אך הוא כאמור יעבור בדיקות נוספות גם לאחר חזרת הקבוצה למדריד.


דייגו קוסטה מול בן חיים. משבר הוא לא סובל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי