חוגג: "בוזגלו יקבל הצעה, אבל אף שחקן לא יזכה להעלאה בשכרו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

בעלי בית"ר לאחר ה-1:2 על אתלטיקו: "גם אם הם היו בהילוך שני, כבוד לגדול לנצח. רוני לוי פנוי, אך גם קלינגר וכאלה שתחת חוזה". הקשר שכבש צמד: "שוקל לבקש להגיע להתרשמות במדריד". וגם: דברי בניון וסימאונה

(גודל טקסט)
ערב נפלא באצטדיון טדי הגיע לסיומו. קרוב ל-30 אלף צופים מילאו אותו וצפו בבית"ר ירושלים, שסיימה מבחינתה עונה מסויטת עם 1:2 יוקרתי על אתלטיקו מדריד במשחק ראווה. הקולצ'ונרוס לא רצו להפסיד וראו זאת לפי הוראותיו של דייגו סימאונה על הקווים, אבל מאור בוזגלו כבש צמד, אנטואן גריזמן הצליח רק לאזן זמנית מפנדל ומה שהיה למעשה משחק אחרון בקריירה ליוסי בניון, דודו גורש ואולי גם לניר קלינגר כמאמן הצהובים שחורים, הסתיים עבור בית"ר ירושלים בטעם מתוק במיוחד.


בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג היה נרגש וסיפר בסיום המשחק: "הניצחון הזה מחזק את גודל האכזבה, כי יש פה פוטנציאל לתארים. הייתי משלם המון כסף כדי שהעונה תתחיל כבר מחר. זה משחק ידידות, נכון, אבל כולם רוצים לנצח וברור שפערי הרמות הם גבוהים וגם אם הם שיחקו בהילוך שני הפער בולט – אז זה כבוד גדול לנצח אותם גם במשחק ידידות".


תחילת דרכו של יוסי בניון כמנהל מקצועי: "אתם תראו בית"ר ירושלים חזקה מאוד, עם תקציב גבוה ומכובד. אין לנו אג'נדה לבזבז כספים, אלא להשקיע בצורה חכמה. הפקנו לקחים מהעונה הנוכחית. תסתכלו על זרים שהגיעו בחינם לליגת העל כמו פלומיין, בצ'יראי, עלי מוחמד, סורו – פניתי לכולם ובסוף קנינו את פלומיין. הצוות של יוסי יעשה את הסקאוטינג וגם נרחיב אותו. נרצה לרכוש שחקנים, אבל גם לחפש – כי אם נתניה ובני יהודה יכולות, גם אנחנו".



חוגג. "כבוד גדול לנצח גם במשחק ידידות" (דני מרון)


על עתידו של ניר קלינגר: "אמרתי לדייגו סימאונה שאם הוא מחפש עבודה אז שרק יגיד. הוא צחק ומקווה שלא יצטרך להגיע לפה. וברצינות, ממחר יוסי יהיה פנוי מאוד להתעסק בסוגיה הזו. יש המון מועמדים ומבין המאמנים הפנויים רוני לוי הוא הבכיר מכולם, אבל יוסי ואלי (אוחנה) יקבלו את ההחלטה וגם ניר בתמונה ועוד שני מאמנים שנמצאים תחת חוזה. 


האם מאור בוזגלו יישאר:
"זה תלוי בו. הצעה הוא יקבל. כולם יודעים מה אני חושב עליו, הבאתי אותו כשהיה פצוע ולקח לו קצת זמן להיכנס. הצעה הוא יקבל, אבל לגבי העלאות וכאלה – אחרי עונה כזו אף אחד לא זכאי לקבל".


אפשרות לאירוח קבוצות נוספות:
"התחלנו לדבר על טורניר עם ארבע קבוצות ואם לא בקיץ הקרוב אז אולי בשנה הבאה. אנחנו צריכים להביא את הפירות האלה גם לדשא וזו המטרה הכי חשובה, כדי שבית"ר ירושלים תחזור להיאבק על תארים".



קלינגר. גם הוא עדיין בתמונה (דני מרון)


לאחר מכן אמר מאור בוזגלו עצמו: "לי אין מסר להעביר למשה חוגג. זו הייתה חגיגת כדורגל לכל מי שאוהב את הענף ואני יכול להגיד שהתכוננו למשחק הזה לא כאל משחק ראווה, כי פגשנו יריבה ברמה עולמית וזה מרגש לכבוש צמד ולנצח. בכל זאת, זו אתלטיקו הגדולה. כיף לסיים ככה את העונה ויש למה לצפות בעונה הבאה".


היכן הוא ישחק: "איפה אהיה? איפה שלא ייצא. אני יודע מה אני שווה ולגבי סכומים שנזרקים לאוויר אני לא אחראי למה שכתוב. ראשי המועדון יודעים שאף פעם לא התעסקתי בדרישות וזה לא היה מוגזם – אני שחקן חופשי כרגע ושוקל גם לפנות לאתלטיקו, אולי ייקחו אותי להתרשמות. קיבלתי מחוגג הצעה, אבל מן הראוי שניפגש שוב. עברתי חוויה בבית"ר ירושלים, זו הייתה עונה מאוד קשה מבחינתי כי חזרתי מפציעה קשה אחרי שלא נתנו לי סיכוי ואם אני לוקח את המשחק הזה ורואה שאני בריא – זה הכי חשוב – יש לי רק לאן לשאוף קדימה".



מאור בוזגלו. "אולי אתלטיקו תיקח אותי להתרשמות" (דני מרון)


יוסי בניון דיבר גם כן באופן נרחב על העתיד אחרי מה שהיה משחקו האחרון כשחקן פעיל, על אף שפרש כבר בתחילת החודש: "זו חוויה גדולה לא רק לי, אלא לכולם כי הגיעה קבוצה גדולה כמו אתלטיקו מדריד. הכי חשוב שהקהל נהנה וראה שחקנים גדולים".



עתידו של ניר קלינגר
: "אני אמור להחליט ביחד עם אלי אוחנה מי יאמן, אבל רק סיימתי את המשחק ונצטרך לשבת השבוע ולחשוב על כל התוכנית עבור בית"ר ירושלים. לא החלטנו מי יאמן. צריך לחשוב מה הכי טוב שהמועדון יצליח ולא תהיה לנו עונה כמו האחרונה. נצטרך לקבל החלטות, גם אם הן יהיו קשות".


משמעות הניצחון:
"כבר נגד אשדוד ראו משהו שלא קורה הרבה בישראל, כי בית"ר הציבה סטנדרד גבוה. מקווה שיהיה משחק פרישה באוגוסט ואני יכול לומר שיהיו הפתעות ויגיעו עוד קבוצות טובות לישראל. זה מוציא את ישראל בצורה הכי טובה שאפשר והקהל נהנה משחקנים גדולים. במשחק הפרישה שלי, חברים ששיחקו איתי או קבוצה גדולה מחו"ל, זו תהיה הפעם האחרונה שאשחק".



"צפו להפתעות". בניון מתכנן משחק פרישה באוגוסט (דני מרון)


על מאור בוזגלו:
"זה לא חדש שהוא שחקן מצוין, אבל לא רק הוא היה טוב. גם קלטינס נתן הצגה, ניצן היה מצוין, הרבה שחקנים הוכיחו שהם מתאימים לרמות הגבוהות. אני לא יודע עדיין מי יהיה ומי לא וזה לא ראוי שאדבר בתקשורת על שחקנים שמחכים להחלטות על עתידם".


תפקידו החדש:
"בית"ר צריכה אותי יותר בתפקיד כזה מאשר על המגרש. הכיף הכי גדול בחיים שלי זה לשחק, אבל זהו, אין מה לעשות. אתה משכנע את עצמך ומתרכז עכשיו בעבודה, כי זה היה צריך להגיע מתישהו ולא יכול היה להימשך לנצח".


מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר, אולי במשחקו האחרון בקבוצה, אמר במסיבת העיתונאים: "לנצח את אתלטיקו מדריד, גם במשחק ידידות, זה לא דבר פשוט. פגשנו קבוצה מדהימה וזו הייתה חוויה נפלאה הערב. לגבי עתידי? כמו שאתם לא יודעים, גם אני לא יודע. מניח שבימים הקרובים יהיה מה לחדש. אני חייל של המועדון ועובד עד היום האחרון. עשינו עבודה טובה בשבועות האחרונים וזה לא צריך להטריד אתכם, אני מחכה בסבלנות ובאהבה".


על הניצחון ושיחתו עם סימאונה אמר קלינגר: "אני יודע שהוא לא אוהב להפסיד, אבל הוא נשאר נחמד".




סימאונה. יודע שעליו למצוא מחליף ראוי לגריזמן (דני מרון)


מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד: "האנרגיות והכוח שלי להמשיך נובעים מהמחויבות שלי לאתלטיקו מדריד. האנרגיות שיביאו השחקנים לעונה חדשה אלה דברים שמניעים אותי. העבודה העיקרית לעונה הבאה תהיה בתחום ההגנה, העובדה שגריזמן עוזב משמעותה שגם הרבה גולים ילכו איתו ויש לנו המון עבודה לעשות כדי להתקדם". על דייגו קוסטה שנפצע ופונה לבית חולים אמר המאמן שהוא כנראה סובל רק ממתיחה.


בסיום המשחק אמר קשר אתלטיקו מדריד סאול ניגס: "ניסינו לנצח את המשחק וחבל שלא הצלחנו. רצינו לשחק יותר טוב וזה מה שהיה. נהנינו בישראל ומהחוויה. חשבנו שבית"ר תשחק בצורה אגרסיבית כי זה היה משחק חשוב עבורם מול קבוצה טובה. לא יודע מתי ייצא לי לחזור, אבל אהבתי את ישראל. היה לנו פה כיף".



ויטולו התייחס לעזיבת גריזמן וגודין: "חבל שלא הצלחנו לנצח, אבל אנחנו מרוצים מהנסיעה לישראל. זה מקום שיכול להיות שאחזור אליו לחופשה. זה עצוב שהם עוזבים אותנו, אבל גם בלי גריזמן וגודין אתלטיקו מדריד תהיה קבוצה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי