טל כחילה נפרד מבית"ר ירושלים: "תודה על עשור מרגש"

טל כחילה
טל כחילה | אודי ציטיאט

הבלם שהחל את דרכו במחלקות הנוער של המועדון ולפני שבע שנים ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת, הודיע בפוסט מרגש: "מחר אקום לבוקר חדש ואחפש את המטרה הבאה שלי". מכבי חיפה, נתניה ובני יהודה בעקבותיו

(גודל טקסט)
אנשי בית"ר ירושלים, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים – כולם חייכו לאחר שריקת הסיום הערב (שלישי) בטדי, לאחר 1:2 יוקרתי על אתלטיקו מדריד במשחק ראווה. למעשה כולם למעט אדם אחד, הבלם טל כחילה שפרץ בבכי בסיום המשחק לאחר שהבין כי היה זה משחקו האחרון במדים הצהובים שחורים.


כחילה בן ה-26 ייפרד מהבירה לאחר שבע שנים מאז שרשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת, אך, כידוע, הוא למעשה משחק בקבוצה בכל חייו, ממחלקות הנוער, למעט עונה אחת ב-2017, אז הושאל לבני יהודה. כחילה לא נפרד מבחירה, אלא מכיוון שעד כה לא קיבל שום הצעה להאריך את חוזהו. כפי שכבר פרסמנו בספורט1, בשחקן מעוניינות בין השאר מכבי חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה.


בפוסט מרגש שהעלה באינסטגרם כתב בין השאר, מיד לאחר המשחק נגד אתלטיקו במהלכו שותף ל-20 הדקות האחרונות: "עשר שנים עברו מאז אותו רגע. טלפון באמצע היום ממנחם נידם, מנהל הקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים. עניתי בקול רועד וכל מה שאני זוכר זה 'תגיע מחר בשעה 10:00 לבית וגן לאימון הבוגרים'. תודה לך בית"ר ירושלים על עשור מרגש. תודה לכם אוהדים על אהבה ותמיכה בלתי פוסקת. ומחר? מחר אקום לבוקר חדש ואחפש את המטרה הבאה שלי. מקווה לשוב ללבוש את המדים הצהובים ולפגוש אתכם שוב בטדי בצד הנכון".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 שנים בדיוק עברו מאז אותו רגע. טלפון באמצע היום ממנחם נידם, מנהל הקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים. עניתי בקול רועד וכל מה שאני זוכר זה "תגיע מחר בשעה 10:00 לבית וגן לאימון הבוגרים". ניתקתי וחשבתי שאני בחלום. המשפחה מסביבי התרגשה לא פחות ממני, אבל אבא אהוד הוריד אותי לקרקע. "טל, השגת את המטרה הראשונה, אבל עכשיו מתחילה העבודה הקשה להכלל בסגל". שנה לאחר מכן תחת המאמן אלי כהן "השריף", הגיע הרגע הראשון הגדול בקריירה שלי. שישי בצהריים, יום לפני משחק, הלכתי לראות את דף הסגל שהמאמן פרסם, השם שלי היה שם. השגתי את המטרה השנייה שלי. כל הקבוצה פירגנה, זה היה רגע מאושר, אבל אבא אהוד שוב איפס אותי: "יופי טל, כל הכבוד, עכשיו עובדים קשה יותר למטרה הבאה שלך ללבוש את המדים במשחק רשמי". חודש וחצי עבר ומצאתי את עצמי פותח בהרכב במשחק רשמי של בית"ר ירושלים מול הפועל חיפה. זה אומנם הסתיים בהפסד 1-3, אבל יצאתי מהמשחק בהרגשה טובה שהצלחתי להראות קצת ניצוצות ממשפחת כחילה הרי לא קל להיכנס לנעליים כאלה גדולות. עונת 2014-15 כללה בתוכה את רגע השיא בקריירה שלי, זהו ללא ספק אחד מהימים הכי טובים שהיו לי בחיים. אצטדיון טדי, 28 אלף אוהדים, דקה 70, מול הפועל תל אביב, והנה אני, טל כחילה, כובש את שער הבכורה מול היריבה הגדולה. האצטדיון רעד. אין לתאר במילים את התחושה. גם היום כשאני נזכר באותו הרגע עוברת בי צמרמורת. מכאן המסלול היה קל יותר. תפסתי מקום בהרכב, המועדון הגיע בכל שנה לליגה האירופאית ובעונה הקודמת אף זכיתי לכבוש את שער העונה ולהיות חלק מההישגים של בית"ר ירושלים. אז איך מסכמים עשור? זה נראה עולם ורוד למי שמסתכל מבחוץ. אבל האמת היא שהחיים של כדורגלן לא פשוטים. עברתי משברים גדולים, כאלה שהיו קרובים לשבור אותי. אבל המשפחה שלי שמרה עליי תמיד וגרמה לי להישאר בבית"ר ירושלים גם בימים שהיו קשים ועצובים יותר. כך חונכתי, להיות בית"רי מלידה. ככה זה, בסופו של דבר שחקן ממשפחת כחילה, יישאר על המגרש עם מדים של בית"ר, גם עם תחבושת על הראש או עם אף שבור. תודה לך בית"ר ירושלים על עשור מרגש. תודה לכם אוהדים על אהבה ותמיכה בלתי פוסקת. ומחר? מחר אקום לבוקר חדש ואחפש את המטרה הבאה שלי. מקווה לשוב ללבוש את המדים הצהובים ולפגוש אתכם שוב בטדי בצד הנכון

A post shared by Tal Kahila 6 (@talkahila6) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי