הפועל תל אביב רוצה להשאיר את ספורי, שמבוקש בבאר שבע

רמזי ספורי
רמזי ספורי | מאור אלקסלסי

האדומים שואפים להשלים את הסגל לפני מחנה האימונים באמצע יולי. לקשר יוצע חוזה משודרג לשלוש שנים אך הבטיחו שלא לעמוד בדרכו. במועדון פסלו את הגעתו של גורדנה. בוגזלו ועזרא על הכוונת

(גודל טקסט)
מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן, עובד יחד עם ראשי המועדון בימים האחרונים על בניית הסגל לעונה הבאה, כשהמטרה היא להשלימו לפני היציאה למחנה האימונים בפולין באמצע חודש יולי. היעד העיקרי של הפועל תל אביב הוא צירופו של מאור בוזגלו כאשר במועדון ממתינים להתפתחויות בנוגע למשא ומתן בין הקשר לקבוצתו בית"ר ירושלים. במקביל, בהפועל בודקים את צירופו של קשר הפועל באר שבע, חן עזרא, שמיעט לשחק העונה. גורם בהפועל: "רצינו את חן עזרא בעונה שעברה ונשמח לצרף אותו העונה".


המועדון נמצא במבוי סתום מול רמזי ספורי שמסיים את חוזהו בעונה שנה ומחזיק בסעיף יציאה של חצי מיליון יורו לקבוצה בארץ ו-700 אלף יורו לאירופה. גורם במועדון הבהיר לפני שעה קלה: "הפועל תל אביב מחבקת את ספורי ורוצה אותו אצלה כשחקן מוביל בשנים הקרובות, עם שידרוג חוזהו לשלוש שנים נוספות. אם יחליט לעזוב, לא נעצור אותו ונאחל לו בהצלחה". לאחרונה הוזכרה מכבי חיפה בהקשרו כאשר הפועל באר שבע הצטרפה למירוץ.


בינתיים, שחקן שירד מהפרק הוא הקשר רועי גורדנה ששיחק בעבר במועדון. המאמן ניסו אביטן רצה לצרפו אלא שלא היה מודע לדם הרע בינו לבין ההנהלה. בהפועל אמרו: "גורדנה לא יצטרף להפועל. רצינו בעבר שיעזור לנו במאבקי הירידה והוא לא רצה להגיע. אנחנו לא חוזרים לאחור". המגן עידן כהן ייצא למבחנים בארה"ב ובהפועל תל אביב אמרו: "מאחלים לו בהצלחה". עוד שחקן שייפרד מהמועדון הוא השוער אריק ינקו. כפי שפורסם בספורט1, במועדון ממתינים לשובו מחופשה בארה"ב על מנת להגיע להסכם פרידה, זאת בשל שכרו הגבוה שעומד על 140 אלף דולר לעונה. שחר הירש עשוי לקבל חוזה חדש.



מאור בוזגלו. היעד העיקרי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי