עמיר תורג'מן מונה למאמן נס ציונה: "שמח ונרגש להיות כאן"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | האתר הרשמי

כפי שפורסם לראשונה כאן, המאמן שעזב את בני סכנין באמצע העונה יחליף את עופר טסלפפה בשורות העולה החדשה לליגת העל ויפתח לראשונה עונה בליגה הבכירה: "שמח ונרגש לעבוד כאן, מודה על האמון שנותנים בי"

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה, הודיעה הבוקר (שני) על מינויו של עמיר תורג'מן למאמן הקבוצה. כפי שפרסמנו לראשונה תורג'מן היה המועמד הראשון אליו פנו בנס ציונה ולמרות שנפגשו גם עם יובל נעים וגם עם שרון מימר החליטו ראשי המועדון לתת את המושכות לתורג'מן.

תורג'מן בן ה-46 טרם בנה קבוצה בליגת העל, אלא הגיע במהלך העונה שעברה לבני סכנין ופוטר ועונה קודם לכן אימן במועדון ספורט אשדוד וגם שם פוטר על ידי ג'קי בן זקן. מעבר לכך בקריירת האימון שלו אפשר למצוא מספר שנים במחלקת הנוער במכבי תל אביב, אימון בביתר תל אביב רמלה ואף שימש כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל.

תורג'מן אמר לאחר המינוי: "אני שמח ונרגש לעבוד בסקציה נס ציונה. אני מודה על האמון שנותנים בי ומחכה כבר לתחילת העבודה. שיהיה לנו בהצלחה". בנס ציונה אמרו: "אנחנו רוצים להגיע תודה לעופר טסלפפה על התקופה הנפלאה ובהצלחה לעמיר על תחילת העבודה".


עמיר תורג'מן יפתח לראשונה עונה בליגת העל (ערן לוף)

כבר בימים הקרובים תיערך פגישה ראשונה בין ראשי נס ציונה למאמן החדש בה יעביר את רשימת השחקנים מהקבוצה בהם הוא מעוניין לעונה הקרובה ומספר שמות פוטנציאליים לקראת העונה הקרובה. הקבוצה אגב סגרה כבר מחנה אימונים בבולגריה אליו תצא במהלך חודש יולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי