אטיין ריינן שוחרר ממכבי חיפה, זנטי ומזרחי יושאלו

אטיין ריינן
אטיין ריינן | ערן לוף

הצוות המקצועי של הירוקים החליט לשחרר את ההולנדי, צמד הקשרים ימשיכו בהשאלות, שישה שחקנים חדשים יצטרפו לאימוני הפתיחה, ניסיון לרקום עסקת חליפין על עלי מוחמד. מאמן הכושר ערן שאדו עזב לגוואנגז'ו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה רק לפני יומיים את העונה עם הכרטיס לאירופה לאחר שניצחה 1:2 את מכבי נתניה, ועוד לפני היציאה לחופש עשויה לקבל החלטות גורליות לגבי מספר שחקנים. אחת ההתלבטויות של הירוקים היא לגבי הקשר ג'ורג' מנדז'ק. הקמרוני הגיע כמושאל מספרטה פראג ועד סוף חודש יוני צריכים הירוקים להודיע לו על עתידו. שבוע קודם לכן ייערך דיון בפיפ"א לגבי הדרישה של הקשר להתיר את חוזהו בקבוצה הצ'כית.

במועדון הירוק חוששים מעיכוב משמעותי בהמתנה לתשובה, על אחת כמה וכמה כשהקבוצה תתחיל את הכנותיה לעונה הבאה באמצע חודש יוני, ועל כן בודקים אופציות נוספות. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני חודש ימים העלו הירוקים אופציה לפיה רועי קהת יעבור למכבי נתניה תמורת הקשר עלי מוחמד. האחרון מחזיק בסעיף שחרור של שניים וחצי מיליון דולר וכעת הירוקים עשויים להציע שחקנים נוספים בעסקה, כדוגמת המגן סאן מנחם והבלם אליסון דוס סנטוס. אם נתניה תסכים לשחרר את מוחמד, יוותרו על הקמרוני.

מעבר לכך, במועדון יצטרכו למצוא מאמן כושר חדש כאשר אתמול הודיע ערן שדו כי החליט לעזוב את הקבוצה לטובת גוואנגז'ו של ערן זהבי ודיא סבע. שדו נחשב למקורב לזהבי שקידם את מעברו לסין. במועדון הירוק הודיעו כי רק אתמול בלילה הודיע שדו על העזיבה וטרם ברור מי יגיע כמחליפו.



עלי מוחמד. מבוקש בכרמל (דני מרון)

בנושא אחר, היום (שני) הצוות המקצועי של הירוקים הודיע על זימון של שישה שחקנים חדשים לאימוני פתיחת העונה. המוזמנים: שי בן דוד (חוזר מהשאלה בהפועל עפולה), איתן וולבלום (חוזר מנצרת עלית), יהב גורפינקל (חוזר מהפועל חדרה). בנוסף אליהם זומנו איקום אוטין, מגן נבחרת ניגריה הצעירה, גיל יצחק, הרכש מראשון לציון וטוראי סיהאו. 

לעומתם, מי שלא יחזרו מהשאלה הם צמד הקשרים אופיר מזרחי ועמית זנטי. השניים הושאלו בעונה החולפת למכבי פתח תקווה ובני יהודה בהתאמה, וגם בעונה הבאה יהיו מועמדים להשאלה. במידה ולא ימצאו קבוצה, יצטרפו לפתיחת האימונים. 

שחקן נוסף שיסיים את דרכו במועדון הוא אטיין ריינן, הבלם שהוחתם בחודש ינואר בעונה שעברה. ההולנדי ערך 25 הופעות ליגה בעונה החולפת במדי מכבי חיפה, אך קיבל הודעה כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי