צ'יבוטה וקוויאר נפרדו מבני יהודה בהודעות מרגשות

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | עדי אבישי

החלוץ כתב: "אני נמצא בישראל כבר שבע שנים והיום אני עוזב את הבית שלי בדמעות ונפרד מהרבה אנשים שנכנסו לי ללב, אך זו רק פרידה גיאוגרפית כי תהיו בליבי". הבלם כתב: "פרק נפלא בקריירה, לא האמנתי שנצליח ככה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
ליגת העל הסתיימה ביום שבת האחרון וכעת כשעונת המלפפונים יצאה לדרך, הגיע גם זמן הפרידות. מאוויס צ'יבוטה, החלוץ ששיחק שנתיים בבני יהודה ועשתה התקדמות יוצאת מן הכלל עד למעבר ללודגורץ', פרסם הודעת פרידה מרגשת. כמוהו עשה גם הבלם הוותיק קרלוס קוייאר שיחגוג בקרוב 38, ונפרד ממחזיקת הגביע לאחר עונה אחת.


צ'יבוטה פירסם סרטון מעורבב עם תמונות וכתב: "אני נמצא בישראל כבר שנים שנים, והיום אני עוזב את הבית שלי – את בני יהודה, המקום הראשון בו הרגשתי באמת בבית. המועדון החם והמשפחתי בזכות ברק אברמוב והאנשים המנהלים אותו, יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי, השחקנים שהפכו לחברים ומעל הכל גם האוהדים המדהימים של השכונה. אני עוזב אתכם בדמעות ונפרד מכל כך הרבה אנשים שנכנסו לי ללב".


החלוץ המשיך: "בני יהודה הייתה כל עולמי בשנתיים האחרונות, מקצועית וחברתית, הגעתי לאימונים בחיוך. אהבתי לראות את כל הילדים של המחלקות הצעירות חולמים ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת. אהבתי להסתובב בשכונה, את השיחות עם האוהדים ובעיקר אהבתי להרגיש שמאמינים בי ובונים עליי, ורציתי להחזיר לכולם על המגרש. הקפיצה הגדולה שלי קרתה כאן, בזכות השחקנים והצוות המקצועי. בדרך עברנו נצחונות על קבוצות גדולות כמו זניט באירופה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה בישראל, הגענו פעמיים לפלייאוף והיו לנו חגיגות מטורפות בחדר ההלבשה. גם את הרגעים הקשים – עברנו הכל ביחד, והביחד חזק מהכל. השיא מבחינתי היה בגמר הגביע, ברגע שהפנדל נכנס הרגשתי איך הכל מתפרץ החוצה. ידעתי שז החגיגה האחרונה שלי בכתום והכל השתחרר. אני כל כך מאושר שאני עוזב לאחר זכייה בגביע כי מגיע לעשרות האלפים לחגוג. אני נפרד היום אבל רק פרידה גיאוגרפית, בלב ובנשמה אני תמיד איתכם".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום אני עוזב את הבית שלי בישראל, וכשאני אומר בית – אני מתכוון לבני יהודה. אני נמצא בישראל כבר 7 שנים ובני יהודה זה המקום הראשון שהרגשתי בו בית אמיתי. המועדון החם והמשפחתי, ברק אברמוב והאנשים שמנהלים אותו, יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי, השחקנים שהפכו לחברים ומעל הכל האוהדים המדהימים של השכונה, כל אלה גרמו לי להרגיש ככה. אז בטח אתם מבינים מה עובר עליי עכשיו כשאני עוזב אתכם בדמעות ונפרד מכל כך הרבה אנשים שנכנסו לי ללב מהרגע הראשון שחתמתי במועדון. בני יהודה היתה כל עולמי בשנתיים האחרונות. מקצועית וחברתית. כל יום הייתי מגיע לאימונים בחיוך. אהבתי לראות את כל הילדים של המחלקות הצעירות מתאמנים וחולמים ללבוש את המדים הכתומים בקבוצה הבוגרת. אהבתי להסתובב בשכונה, אהבתי את השיחות עם האוהדים ובעיקר אהבתי להרגיש שמאמינים בי, שבונים עליי, שרואים בי שחקן משמעותי והכי רציתי להחזיר לכולם על המגרש. הקפיצה המקצועית שלי קרתה פה. בזכות השחקנים והצוות המקצועי. גם ברגעים פחות טובים תמיד היו שם איתי, כי ככה זה במשפחה, תומכים גם כשקשה וזה מה ששחקן כמוני צריך, שיאמינו בו. זה, השנתיים האלה היו מדהימות בשבילי. בדרך עברנו נצחונות גדולים על קבוצות גדולות כמו זניט באירופה, מכבי ת"א ומכבי חיפה בישראל, הגענו פעמיים לפלייאוף עליון, היו לנו חגיגות מטורפות בחדר ההלבשה והיו גם הפסדים ורגעים קשים, אבל עברנו את הכל ביחד, והביחד שלנו חזק יותר מהכל. השיא מבחינתי היה בגמר הגביע. בשניה שהפנדל האחרון נכנס, הרגשתי איך הכל מתפרץ החוצה. ידעתי שזו החגיגה המשמעותית האחרונה שלי בכתום, וכל המתח מהמשחק, כל הדרמה, כל הלחץ וכל ההבנה שעוד רגע אני לא פה – הכל השתחרר. ומי שראה אותי חוגג בטירוף יודע על מה אני מדבר. אני כל כך מאושר שאני עוזב אחרי גביע כתום, אחרי ששימחנו עשרות אלפי אוהדים, כי כל כך מגיע להם לחגוג. אני נפרד היום מכולם אבל יודע שזו רק פרידה גיאוגרפית, בלב ובנשמה – אני תמיד כאן אתכם. אני רוצה להגיד תודה מיוחדת למאמן שלי יוסי אבוקסיס, שלקח אותי כמו אבא שדואג לילד שלו, ולא ויתר עליי אף פעם. יוסי הרבה בזכותך אני מגיע לאן שאני מגיע עכשיו באתגר הבא שלי. תודה לברק אברמוב שהאמין בי, אני יודע ששימחנו אותך בתקופה הלא פשוטה שאתה עובר, תודה לכל האנשים במועדון. תודה לכל השחקנים על הצחוקים, על השמחה, על שהפכתם מסירות שלי לבישולים, ושמסרתם לי לגולים, על שביחד, יש לנו תואר יקר ומדהים – מחזיקי הגביע! תודה לסוכן שלי אבי ציוני שגילה אותי באפריקה ועבר איתי ביחד כל הרבה עד שהגענו לרגע הזה, תודה לך ולמשפחה שלך על כלמה שעשיתם

A post shared by Jesus Christ Mon Soveur (@mavistchibota_13_officiel) on



גם הבלם קרלוס קוויאר נפרד, במכתב בשתי שפות: ספרדית ואנגלית בו כתב: "תודה רבה על עונה מהחלומות, אני גאה להיפרד עם המקום החמישי בליגה וזכייה בגביע, לא יכולתי להאמין שזה מה שנשיג כשהגעתי לכאן לפני שמונה חודשים. זה היה פרק נפלא בקריירה שלי הרגשתי כאן חלק ממשפחה. אתם תמיד תהיו חלק מהלב שלי, תודה רבה על הכל". קוויאר הוסיף שהוא מרגיש בריא וחזק וממתין לאתגר הבא בקריירה שלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for a dream season. I will always hold it dear to my heart. Gracias por una temporada de ensueño. Siempre en mi corazón. #BneiYehuda

A post shared by @cuellar24 (@cuellar24) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי