אביטן ביקש לצרף את שלומי אזולאי, גם גרצ'קין על הכוונת

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

הקשר שלא צפוי להמשיך בהפועל חיפה מעניין את הפועל ת"א: "אין מו"מ כי נמני מייצג אותו". המגן המושאל ממכבי ת"א מסיים חוזה ויהפוך לשחקן חופשי, אך האלופה מצפה לקבל דמי השבחה גבוהים וקיום העסקה בספק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ביצעה אתמול (שני) את הרכישות הראשונות מתוך רשימת השחקנים שביקש המאמן ניסו אביטן, כשהחתימה את דני גרופר מהפועל עפולה, עלי כנאנה מאח"י נצרת ואור אינברום מגנט הבלגית. רשימת שחקני הרכש שביקש אביטן, השוהה כעת בחופשה פרטית בארה"ב, כוללת שמות נוספים, כשלספורט1 נודע כי שניים מהשמות הבולטים שבהם הם של המגן/קשר מקסים גרצ'קין מהפועל חדרה וכן את הקשר שלומי אזולאי.


גרצ'קין, מהשחקנים המצטיינים של הפועל חדרה, שודרג מקצועית תחת ניסו אביטן, אך כדי לגרום לאיחוד נוסף בין גרצקין לאביטן, האדומים יצטרכו למצוא פתרון יצירתי. גרצ'קין סיים העונה חוזה מול מכבי תל אביב ממנה היה מושאל והפך למעשה לשחקן חופשי ובעל כרטיס השחקן, אולם מכבי ת"א אמורה לקבל עבור גרצ'קין דמי השבחה של מעל מיליון שקלים – סכום שבהפועל ת"א לא מתכוונים לשלם.


על פי גורמים בסביבת הפועל חדרה, לקבוצה יש עדיפות על גרצ'קין ומכבי תל אביב מוכנה לוותר על השחקן תמורת בעלות על 30% מכרטיסו, שיגולמו במכירה עתידית. איך זה יסתיים והאם גרצ'קין יגיע למתחם חודורוב? נדע בקרוב, לאחר התערבות הגורמים שיבדקו את הנושא משפטית.



גרצ'קין. מי תזכה בכישרון הצעיר? (דני מרון)
גרצ'קין. מי תזכה בכישרון הצעיר? (דני מרון)


שחקן נוסף שנמצא ברשימה של אביטן הוא הקשר שסיים את חוזהו בהפועל חיפה, שלומי אזולאי. בכיר במועדון אישר את הפרטים לספורט1: "ניסו ביקש לצרף אותו ואנחנו רוצים אותו מאוד, אבל אין מו"מ בשלב זה כי הסוכן שלו הוא אבי נמני". אזולאי כאמור לא צפוי להמשיך בהפועל חיפה לאחר חצי שנה כמושאל, אלא שגם חוזהו במכבי חיפה הסתיים והוא לא ישוב ללבוש את המדים הירוקים.


בנושא אחר, הבוקר נקבעה פגישה לשבוע הבא עם רמזי ספורי ובני משפחתו בהיעדרו של סוכנו אבי נמני. בהפועל ת"א הבהירו כי יציעו לספורי חוזה חדש ולא יעמדו בדרכו אם יבקש לממש את סעיף העזיבה תמורת חצי מיליון יורו. לעומת זאת, האופציות על שחר הירש, קלואודומיר פריירה ורובי לבקוביץ' ימומשו בימים הקרובים והם יישארו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי