כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אור אינברום ועלי כנאנה חתמו בהפועל ת"א

אור אינברום
אור אינברום | ערן לוף

שחקנה של גנט הצטרף בהשאלה עם אופציה לעונה נוספת, חלוץ אחי נצרת חתם. גם מוגרבי, ממן ובוזגלו על הכוונת של ניסו אביטן. רמזי ספורי לא עונה לטלפונים. אוראל דגני התייחס לעתידו.

(גודל טקסט)
מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן, המריא לחופשה בארצות הברית וישוב למתחם חודרוב בעוד שבועיים, לא לפני שהעביר את התוכנית המקצועית שלו לאנשי המועדון. כפי שדווח אתמול בלעדית בספורט1, קשרה של גנט, אור אינברום, יושאל עם אופציה לרכישה בסיום העונה.


אינברום אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להגיע למועדון ענק כמו הפועל תל אביב. לפנינו עונה חשובה ומאתגרת עם החזרה הצפויה לאצטדיון בלומפילד. אני לא יכול לחכות כבר לפתיחת האימונים ולמפגש עם האוהדים. יאללה הפועל".





שחקן נוסף שיצטרף לאדומים בעונה הבאה הוא עלי כנאנה. החלוץ, תושב כפר יפיא, כבש בעונה החולפת 10 שערים במדי אחי נצרת מהליגה הלאומית, אך כרטיסו שייך לעירוני נשר. כנאנה נחשב לכישרון גדול ותג מחירו בעבר עמד על מיליון ש"ח. האדומים מאוד מעוניינים לבנות סגל עמוק יותר בעונה הקרובה, בעקבות מכת הפציעות ממנה סבלו, בעיקר בחלק הקדמי בעונה החולפת. 


החלוץ אמר לאחר החתימה: "מאושר וגאה ליהות חלק מהפועל תל אביב. אני מודה לבעלים ולצוות המקצועי על האמון בי ומבטיח לאוהדים לתת את כל כולי על המגרש. יאללה הפועל".



אביטן רוצה לבצע שינויים בסגל שאת חלקם לא פשוט לבצע בשל החוזים הקיימים. המאמן לא בונה מקצועית על השוער אריק ינקו והחלוץ אחמד עאבד והודעה כבר נמסרה לסוכניהם כפי שכבר פורסם כאן. השניים מחזיקים בחוזים כבדים ובהפועל ינסו למצוא להם קבוצה חדשה. המאמן רוצה לצרף את פיראס מוגרבי, חנן ממן ומאור בוזגלו. 



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהו, זה נגמר! עונה מתישה שהחלה מקרטעת והסתיימה עם המון לב, נשמה וחיבור. ברמה הקבוצתית הצלחנו להתייצב והמטרה הלאה היא להחזיר ולייצר את ההרתעה שנקראת "הפועל תל אביב". ברמה האישית? הגנה חזקה, לענוד בגאווה את סרט הקפטן ולשחק במדי הנבחרת שלנו. אז עונת "השמועות" החלה ואני מבטיח לעשות סדר כשאצטרך. זה נכון שיש הצעות גם כאן וגם מעבר לים ועד שלא יגידו לי אחרת – אני הפועל ❤

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on




מי שבהפועל מאוד רוצים להשאיר בעונה הבאה הוא הקשר רמזי ספורי, אשר בוחן אפשרות לעבור לקבוצה אחרת בארץ או לאירופה, כפי שפורסם כאן לראשונהלאתר ספורט1 נודע כי המאמן ניסה ליצור עימו ששר לפני שטס לחופשה, אך השחקן לא ענה לטלפונית. על פי גורמים במועדון, הקשר עסוק בהכנות לחתונות ההולכת ומתקרבת. בהפועל מודעים לאפשרות שספורי עשוי להפעיל את סעיף היציאה שלו בסך 500 אלף יורו והבהירו: "אנחנו רוצים את ספורי לשנים רבות. אך לא נחזיק אף שחקן בכוח. מי שרוצה את ספורי – שיגיש הצעה ויישלם".


בינתיים, הקפטן אוראל דגני התפנה לסכם את העונה והותיר סימני שאלה רבים לגבי עתידו כשכתב: "גאה לענוד את סרט הקפטן. עונת השמועות החלה ומבטיח לעשות סדר כשאצטרך זה נכון שיש הצעות גם כאן וגם מעבר לים אך עד שלא יגידו לי אחרת – אני הפועל". ובנושא אחר, החלוץ עומר דמארי מחלים לאט לאט מהפציעה ומחלים בקצב יפה. החלוץ צפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בתחילת יולי בחודש פולין, ואמור להיות כשיר לקראת פתיחת העונה בסוף אוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי