"עטר לא דיבר עם אף קבוצה עד שהתקבלה החלטה ממכבי ת"א"

עטר
עטר | אריאל שלום

אבי נמני, סוכנו של החלוץ שהאריך חוזה במכבי ת"א, בראיון ל-103FM: "מכבי רצתה אותו והוא רצה להישאר, זה WIN WIN". הנתק עם הפועל ת"א: "קבוצות רוצות את ספורי". על דאבור: "משלם מחיר ציבורי על לא עוול בכפו"

(גודל טקסט)

אלירן עטר יישאר עוד עונה במכבי תל אביב, כך נקבע אתמול (שני). האלופה הטרייה הפעילה את האופציה שהיתה לה על החלוץ והאריכה את חוזהו בעונה נוספת, במהלכה הוא ינסה לעזור לה לשמור על התואר. סוכנו של עטר אבי נמני התראיין בראיון לתוכנית הספורט של 103FM ואמר: "למכבי תל אביב הייתה אופציה עד ה-31/5, היא שלחה לנו הודעה במייל שהיא מחליטה לממש את האופציה. האופציה היא לעונה אחת בלבד, אני שמח ששני הצדדים יצאו מרוצים בסוף".

התעניינות מצד קבוצות אחרות: "אנחנו לא הסכמנו לדבר עם אף קבוצה עד שלא התקבלה החלטה סופית ממכבי תל אביב. אתם יכולים לנחש מי התעניינה ומי לא, אבל אני לא אגיד לכם".

איך עטר מרגיש: "הוא יכל להחליט לא לממש את האופציה במכבי תל אביב אם הוא לא היה רוצה להישאר. אם הוא החליט להישאר, סימן שטוב לו במכבי תל אביב, הוא נהנה במכבי תל אביב ולכן אני חושב שזה WINWIN. גם מכבי תל אביב רצתה אותו וגם הוא רצה להישאר, כך שכולם יצאו מורווחים פה".

עטר.
עטר. "שמח ששני הצדדים יצאו מרוצים" (אריאל שלום)

הנתק עם הפועל ת"א: "הניתוק ביני לבין הפועל תל אביב הוא בעניין רמזי ספורי, יש הקבוצות שרוצות לראות אצלם את רמזי ספורי אצלן וזה לא רק מכבי חיפה, אתם צריכים להבין שבסוף אני מייצג את השחקנים ולא את הקבוצות. אני עושה את הכל כדי לרצות את השחקנים ושכולם יצאו מרוצים".

האם הנתק קשור לרוכש פוטנציאלי: "חד משמעית אין דבר כזה, ואם יש רוכש אני לא קשור אליו. אין לי מושג לגבי הבעלות של הפועל תל אביב, אני אשמח שמועדון כמו הפועל תל אביב יחזור לקדמת הבמה, אני חושב שזה יהיה טוב לכולם".

על מואנס דאבור: "יש פה מצב רחב והזוי של דיסאינפורמציה. אנחנו למעלה מארבע חודשים עושים מאמצים מטורפים כדי למצוא פתרונות כמו אולמות חלופיים, ואפילו לשלם כסף לזוגות כדי שיזיזו את התאריך ולצערי זה לא צלח. נבחרת ישראל נפגעת, אבל אני חושב שמי שנפגע יותר זה דאבור שגם מתוסכל מזה שהוא לא יהיה במשחקי הנבחרת וגם משלם מחיר ציבורי על לא עוול בכפו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי