"הבילד": הרצוג המליץ לוורדר ברמן להחתים את אלי דסה

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

מאמן הנבחרת אמר על המגן: "הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שיש לי, שחקן עם יכולת התקפית נהדרת, הוא יכול לשחק בבונדסליגה". הקבוצה הגרמנית מחפשת גיבוי לעמדת המגן הימני

(גודל טקסט)
אלי דסה, המגן הימני בן ה-26 של מכבי תל אביב, שמסיים את חוזהו במועדון, מעורר עניין בקרב קבוצות בבונדסליגה. ב"בילד" הגרמני דווח היום שפרייבורג מעוניינת להחתימו, ומעבר לכך, מאמן הנבחרת הלאומית, אנדרס הרצוג, המליץ לוורדר ברמן שסיימה במקום השמיני העונה בליגה – להחתימו. במכבי הציעו לשחקן חוזה חדש והמאמן ולדימיר איביץ' מתעקש להשאירו, אך הסיכוי שיישאר נמוך.


הרצוג ששיחק בברמן בין השנים 1992 ו-1995, אמר עליו: "הוא שחקן מצוין שתומך בהתקפה בצורה יוצאת דופן ובעל כושר גופני טוב. הוא אחד השחקנים הכי טובים שלי ויש לו את כל מה צריך כדי לשחק בבונדסליגה". בכתבה הציגו את הרזומה של אלי דסה בליגת העל – 163 משחקים בהם כבש שישה שערים ובישל עוד 16, ונכתב בנוסף שהמועדון הגרמני מחפש גיבוי לתאודור גברה סלאסי, המגן הימני הצ'כי בן ה-32.


המגן, שהפך לשחקן חשוב מאוד במערך שלושת הבלמים של נבחרת ישראל, שיחק ארבע עונות במכבי תל אביב בהן זכה העונה באליפות וגם בגביע הטוטו, תואר אותו קטף גם בעונת 2017/18. את דרכו החל בבית"ר ירושלים בשורותיה שיחק חמש עונות. הגרמנים עדיין לא הגישו הצעה על השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי