תורג'מן: "רוצים לשתף פעולה עם מכבי ת"א ועם מכבי חיפה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | האתר הרשמי

המאמן החדש של סקציה נס ציונה ל-103FM: "נתבסס על צעירים - התקציב מאוד מאוד נמוך". וגם: הקבוצות שייאבקו על ירידה, עתידו של רז שטיין, סגנון המשחק והסגל שהוא מתכנן להעמיד

(גודל טקסט)

לאחר היעדרות בת 51 שנים, סקציה נס ציונה תשחק בעונה הבאה בליגת העל ומי שקיבל את המשימה לאמן את הקבוצה הצנועה הוא עמיר תורג'מן שמונה לעונה אחת כשהמטרה ברורה – לשרוד. "אנחנו רוצים לעשות שיתוף פעולה עם מכבי תל אביב ואולי גם עם מכבי חיפה", אמר תורג'מן בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר גם על התקציב, הציפיות ועתידו של רז שטיין.

הסגל: "התקציב מאוד נמוך ונצטרך לדאוג להביא שחקנים צעירים. יהיה לנו תקציב מינימום, לא יודע את הסכום המדויק, אבל הוא יהיה מאוד מאוד נמוך. הקבוצה תתבסס על צעירים שצריכים לפרוץ וזו חלק מהעבודה שלי בתקופה הקרובה – למצוא את האנשים המתאימים. סימנתי לא מעט שחקנים מהליגה השנייה, אבל אני לא מתכוון לפרט מי. יש גם אחד או שניים מליגת העל על הכוונת. ננסה להשקיע בשחקנים זרים, כי אני חושב שאם נפגע בזרים אז נצליח להישאר וזו תהיה הצלחה גדולה".

מאבק הירידה: "צפויה לנו עונה עם חמש קבוצות שיתמודדו וזה משהו שאף פעם לא היה. בדרך כלל יש שלוש קבוצות. רעננה, כפר סבא, חדרה, אשדוד ונס ציונה – מי שתתפוס גל ותדע לשמור על חדר ההלבשה, תצליח לשרוד. הציפיות שלנו הן להישאר בליגת העל. אני יודע שיהיו ימים קשים, אבל מקווה שנצליח לעשות דברים יפים ושתהיה סבלנות".


"חמש קבוצות יתמודדו על ירידה" (מאור אלקסלסי)

קריירת האימון שלו עד כה: "זו שנה גורלית עבורי? אני לא מרגיש כך. לפעמים יש נפילות כמו שהייתה לי בסכנין, זו חלק מהדרך של מאמן. באשדוד לא הסתדרתי עם ג'קי ולא ראינו עין בעין, אבל הוא בעל המאה והוא החליט לפטר אותי שלושה מחזורים לסיום העונה. אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד שם וזה נגמר בצורה טובה כי הקבוצה נשארה בליגה. אני חושב שאני יכול להגיע להרבה יותר מזה וזה יקרה. יהיו לי ימים יפים יותר".

על רז שטיין שמבוקש על ידי מספר מועדונים בליגת העל: "הוא עשה בעונה שעברה התקדמות גדולה ואנחנו נצטרך לראות מה יקרה. רק עכשיו אנחנו מתחילים לדבר עם שחקנים ולראות מי רוצה להישאר ומה התקציב".

באיזה אצטדיון תשחק נס ציונה: "מגרש ביתי? מדברים על ראשון לציון ומדברים על אשדוד. הבנתי שלא צריך סכומים גדולים בשביל לשחק בראשון, אבל זה עדיין לא סגור".

עמדת השוער: "יש לי כמה אופציות. אם לא אצליח למצוא ישראלי טוב עם ניסיון, אלך על זר. אנחנו נתגונן לא מעט אז נהיה חייבים למצוא שחקני הגנה טובים".


עתידו עדיין לא ברור. רז שטיין (דני מרון)

סגנון המשחק: "לא נוכל לתקוף עם כל השחקנים, אבל מצד שני אני לא מאמין רק בלהתגונן. צריך להזיז את הכדור, לשלוט קצת ולנשום לפעמים אוויר. אין סיכוי להישאר בליגה אם תחזיק בכדור רק 20 אחוז מהזמן. ברור שמטבע הדברים נצטרך להתגונן לא מעט".

האם הוא בחר לעצמו עוזר: "ברור, אני בא לנס ציונה עם הצוות שלי. גם מאמנים זרים שבאים לארץ מגיעים יחד עם הצוות שלהם. אם המאמן הולך, כל הצוות הולך יחד איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי