חוזר הביתה: נאור סבג חתם לשלוש עונות בהפועל באר שבע

נאור סבג
נאור סבג | הפועל באר שבע, רשמי

קשר סקציה נס ציונה ישוב לבירת הנגב, שם שיחק במחלקת הנוער, כחלק מהמגמה של ברק בכר להסתמך בעונה הבאה על שחקני בית: "תודה על האמון, מקווה שאוכל להחזיר". גם דודי טוויטו מועמד לחזור

(גודל טקסט)

חיזוק להפועל באר שבע: המועדון הודיע היום (רביעי) על החתמתו של הקשר נאור סבג לשלוש עונות. סבג מגיע לבאר שבע מסקציה נס ציונה, לה עזר לעלות לליגת העל בתום עונה מותחת.

נשיאת המועדון אלונה ברקת אמרה: "אני שמחה מאד שנאור, יליד העיר באר שבע, מצטרף אלינו. נאור למעשה סוגר מעגל, בהיותו שחקן אצלנו במחלקת הנוער, בבית הספר לכדורגל. נאור, שמחובר מאד לעיר ולערכי המועדון, מביא איתו רוח רעננה. אני מברכת אותו על כניסתו למשפחת הפועל ב"ש ומאחלת לו הצלחה רבה".

סבג עצמו אמר: "אני שמח לחזור לעיר ולמועדון בו גדלתי, ולהצטרף להפועל באר שבע. אני רוצה להגיד הרבה תודה לאלונה ברקת, אסי רחמים וברק בכר, על האמון שנתנו בי ומקווה שאוכל להחזיר להם. אני מודה למשפחתי ולסוכני אורן, על הליווי לאורך התהליך".

סבג חוגג עם חבריו בנס ציונה.
סבג חוגג עם חבריו בנס ציונה. "שמח לחזור למועדון בו גדלתי" (דני מרון)

סבג הוא שחקן בית של המועדון. את צעדיו הראשונים עשה במחלקה הצעירה ושיחק בקבוצות הילדים והנערים. הוא מתפקד בעיקר כקשר 50/50, והיה בורג חשוב בעלייתה של נס ציונה לליגת העל. הגעתו לטרנר מסמלת את המגמה להסתמך על שחקנים מתוצרת מקומית, צעירים שרעבים להצלחה. לתחילת האימונים במחצית יוני יוזמנו שחקני הבית שסיימו השאלות ביניהם הבלם עמית ביטון, הקשר עמראן אל קרינאווי והחלוץ איתמר שבירו. גם דודי טויטו, בוגר מחלקת הנוער ששיחק העונה במכבי נתניה, מועמד לחזור הביתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי