הפועל חיפה פנתה לשלומי אזולאי, ינקובסקי ביטל את הגעתו

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

חיים סילבס סימן את השחקן שכבש תשעה שערים בבני סכנין בעונה החולפת, לאחר שהחלוץ הפולני שסיכם את תנאיו חזר בו מההחלטה. תמאש מתבלט בין קיצוץ שכרו לעזיבת המועדון, עתידו ייקבע לאחר שיחה עם יואב כץ

(גודל טקסט)

לאחר שהחתימה את השוער הבוסני יסמין בוריץ', את הבלם בן והבה ובנוסף הודיעה על המשך דרכם של נס זמיר, עידן שמש וגיא חדידה בין השאר, הפועל חיפה עוברת להתמקד כעת בחיזוק החוליה הקדמית. לספורט1 נודע כי המועמד המוביל הוא שלומי אזולאי, חלוץ בני סכנין בעונה החולפת, שהיה מנקודות האור הבודדות בקבוצה שירדה לליגת המשנה וכבש תשעה שערים העונה. אזולאי, שמוערך על ידי המאמן חיים סילבס, כבר קיבל הצעה ראשונית ונראה שבימים הקרובים הדיונים בין הצדדים יעלו הילוך.

גורם בהפועל חיפה אישר הבוקר (חמישי) ואמר: "אנחנו מאוד רוצים את אזולאי ומקווים שהמשא ומתן הכספי יסתדר". כזכור, לאחרונה עלתה מועמדותו של החלוץ הפולני מצ'איי ינקובסקי ואף סוכמו התנאים מולו, אך אשתו של השחקן החליטה להישאר בפולין ולא להגיע לישראל.

החלטה נוספת שהאדומים-שחורים צפויים לקבל בימים הקרובים היא לגבי הבלם גבריאל תמאש. במועדון הבהירו כי עתידו של הרומני ייקבע לאחר השיחה בינו לבין הבעלים יואב כץ. כפי שפורסם בספורט1, בחיפה החליטו לקצץ את שכרו של השחקן בתקופה הקרובה בגלל בעיות המשמעת שלו, אך אם התנהגותו תשתפר, הוא יחזור לחוזהו המקורי. תמאש עצמו עדיין לא החליט אם ירצה להמשיך במועדון בתנאים שכאלה.

יצטרך לשפר את התנהגותו או לעזוב. גבריאל תמאש (ערן לוף)
יצטרך לשפר את התנהגותו או לעזוב. גבריאל תמאש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי