גנדה יישאר בהפועל ת"א? בסביבתו טוענים: "יעבור לחו"ל"

ג'וזף גנדה
ג'וזף גנדה | דני מרון

החלוץ מסיים חוזה בעוד כשבועיים, ובמתחם חודורוב מתכננים לממש את האופציה עליו. גורם במועדון: "נמשיך לפי ההסכם". עם זאת, מקורב לשחקן טוען כי הקבוצה לא תשלם 350 אלף ש"ח על המשך החוזה. הירש יקבל הצעה חדשה

(גודל טקסט)

האם ג'וזף גנדה ימשיך בהפועל תל אביב? לפי שעה אין תשובה, אך הכל יכול להשתנות ברגע. החלוץ מסיים חוזה בעוד כשבועיים, והאדומים רוצים להפעיל את האופציה לחדש אותו. הפועל ת"א מחזיקה ב-40% מכרטיסו של גנדה, שמחזיק בעצמו ב-20%. השאר, אגב, שייך לקריית שמונה.

גורם בהפועל תל אביב אישר: "הכוונה היא לממש את האופציה ולהמשיך עם גנדה על פי ההסכם", אך בסביבתו של השחקן טוענים אחרת. מקורב לחלוץ אמר לספורט1: "הפועל ת"א לא תשלם 350,000 ש"ח למימוש ההסכם. גנדה ישחק בעונה הבאה במועדון בחו"ל, ויש לו ביקוש. נמתין בסבלנות עוד שבועיים".

האדומים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר בינתיים חתמו בקבוצה עלי כנאנה ואור אינברום. אתמול (שבת) קיבלה הקבוצה בחזרה את מוטי ברשצקי, שמכבי נתניה לא מימשה את האופציה לרכוש אותו לאחר שהיה מושאל בשורותיה.

ברשצקי במדי הפועל תל אביב. חוזר ללבוש אדום (עדי אבישי)
ברשצקי במדי הפועל תל אביב. חוזר ללבוש אדום (עדי אבישי)

במועדון אמורים להציע לחלוץ שחר הירש חוזה חדש, וניסו אביטן מעוניין גם לצרף בקרוב חלוץ זר מבין שלושה שיגיעו להתרשמות במחנה האימונים של הקבוצה בפולין.

החלוץ אחמד עאבד, לו נאמר כי אינו בתוכניות של הפועל ת"א לעונה הבאה, הבהיר לראשי המועדון שהוא אינו מתכוון לוותר על חוזה של 180,000 דולר לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי