דויד מתיאוס סירב להצעה של חדרה: "אנחנו ממשיכים הלאה"

דוד מתיאוס
דוד מתיאוס | מאור אלקסלסי

המאמן אורי גוטמן צפוי להיפגש עם ההנהלה כדי להעביר הילוך בגיבוש הסגל. הבלם צפוי לעזוב, אולי לקבוצה אחרת בישראל, ובמועדון חושבים על חלופות. המטרה הבאה: החתמתם של מנשה זלקה ו-ויטלי גנון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה והמאמן אורי גוטמן צפויים להעביר השבוע הילוך בגיבוש הסגל לקראת העונה הבאה. אחת ההחלטות הראשונות תהיה סביב עמדת השוער כאשר המאמן אינו תומך בהמשך דרכו של השוער הניגרי אוסטין אג'ידה. כפי שכבר פורסם, בקבוצה רוצים לשאול את חביב אוחיון ממכבי תל אביב לשנתיים בעוד האלופה מוכנה להשאילו רק לעונה אחת. שמות נוספים שעלו הם מחמוד קנדיל, רובי לבקוביץ ועומרי גלזר.

סוגייה נוספת שצפויה להיפתר השבוע היא בעמדת הבלם האחורי כאשר נראה שהספרדי דויד מתיאוס מתרחק מהקבוצה. הספרדי עזב את ישראל ויצא לחופשה פרטית לאחר שסירב להצעה נוספת של חדרה. בחדרה הבהירו לשחקן: "לא נחכה לך לנצח. אנחנו ממשיכים הלאה". השחקן עצמו הבהיר כי סירב להצעה הכספית אבל זוכה למספר הצעות מקבוצות בישראל וצריך לקבל החלטה אם להישאר בארץ או לעבור לקבוצה באירופה.

במקביל, בחדרה רוצים להמשיך בהחתמת שחקני בית, ביניהם הקפטן מנשה זלקה והקשר ויטלי גנון. כזכור במועדון כבר הוחתמו המגן דיא לבאבידי, הבלם ויסאם רבאח, הקשר ג'ורג' פוצ'יבה והחלוץ לוסיו.


דוד מתיאוס. צפוי עזוב את המועדון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי