בהפועל ת"א מעריכים: ספורי יעזוב להפועל ב"ש או למכבי חיפה

רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג | אודי ציטיאט

גורמים במועדון טוענים שסעיף השחרור של הקשר יופעל, כך שהוא יעבור תמורת חצי מיליון יורו לבירת הנגב או לכרמל. וגם: דגני טרם הבהיר אם ברצונו להישאר, בית"ר ירושלים וגם האלופה היוצאת עוקבות מקרוב

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב מצפה לחזרתו של המאמן החדש ניסו אביטן מחופשתו בארצות הברית בסוף השבוע הקרוב. המאמן, כזכור, חתם והוצג רשמית בחודש שעבר וגם ההכנות לעונה הבאה נמצאות בעיצומן וכבר חתמו בקבוצה השוער יואב ג'ראפי, דני גופר, עלי כנאנה ואור אינברום, אבל עבודתו היומית של המאמן במתחם חודורוב למעשה תצא לדרך רק בתחילת השבוע הבא.

אחרי שעונת החזרה לליגת העל הייתה לחולצה וחסרת ביטחון מבחינת האדומים, שהבטיחו את ההישארות רק שני מחזורים לסיום, בקבוצה מכוונים כעת לפלייאוף העליון ולצד שחקני הרכש שהגיעו ועוד יגיעו, גם מקווים שהשחקנים שהובילו את הקבוצה העונה יישארו ובראשם נמצא רמזי ספורי.

בהפועל ת"א מעריכים שספורי נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון, לאור סעיף השחרור שבחוזהו על סך חצי מיליון יורו וגישושים שנעשו מצד מקורבים להפועל באר שבע ולמכבי חיפה. בתחילת עונת 2018/19 ספורי ביקש מראשי המועדון לסכם על חוזה חדש והתבקש להמתין לסיום העונה, מה שכעת עלול לעלות לאדומים בעוכריהם. גם לפני שלוש שנים עזב ספורי בהשאלה לאחר שבקשתו לחוזה על סך כ-100 אלף דולר לא נענתה.


עם רגל וחצי מחוץ להפועל ת"א. ספורי (עדי אבישי)

בנוסף לכל, ההחלטה של הפועל תל אביב לא לשתף פעולה עם סוכנו של ספורי, אבי נמני, מונעת מהצדדים לקדם את האפשרות שהשחקן יישאר למרות הכל ופגישה בין הצדדים כלל לא נערכה. "הסיכוי שספורי ימשיך נמוך, אבל הכל פתוח ולא נופתע מכלום", אמר גורם בהפועל ת"א.

שחקן נוסף שטרם ברור אם יישאר הוא הקפטן אוראל דגני, אשר שוהה עם נבחרת ישראל בגרמניה במחנה האימונים לקראת מוקדמות יורו 2020 נגד לטביה ופולין. לדגני סעיף יציאה של 400 אלף יורו מחוזהו העומד על 140 אלף דולר לעונה (200 אלף יורו סעיף היציאה לאירופה) ועל פי גורמים בסביבת המועדון, מי שחושקות בדגני הן בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי