מכבי חיפה נענתה לדרישותיו של ויסמן, אך מחכה לתשובה

שון וייסמן
שון וייסמן | מאור אלקסלסי

הירוקים קיבלו את התנאים שביקש החלוץ ומצפים להאריך את חוזהו, אולם הוא ישיב להצעה רק לאחר משחקי הנבחרת. אוטין זוכה לשבחים , בואה מורטה שעשוי לעזוב לארבטון ייתן תשובה לקבוצה בימים הקרובים

(גודל טקסט)
במכבי חיפה לא רק מחזיקים אצבעות לנבחרת ישראל בשני משחקיה הקרובים במוקדמות יורו 2020, ביום שישי בלטביה ושלושה ימים אחר כך בפולין, אלא גם מחכים לחזרת הנבחרת ארצה כדי לשמוע את תשובותיהם של שון ויסמן וטאלב טוואטחה, חלוץ הקבוצה שהירוקים נענו לדרישותיו והמגן שסיים את חוזהו באיינטרכט פרנקפורט ובכרמל מקווים שיבחר לשוב אליהם.


בעוד טוואטחה זכה לחוזה ארוך טווח ואם יבחר לשוב לישראל ולוותר על הפרק האירופי יחתום במכבי חיפה, ויסמן צריך להחליט בדיוק את ההיפך: האם לנסות את מזלו מעבר לים, כשלחלוץ ישנן מספר אופציות בחו"ל ובתקשורת האוסטרית כבר דווח שגם אוסטריה וינה בוחנת את האפשרות לצרפו. מכבי חיפה כאמור הסכימה לדרישת החלוץ שסיים את חוזהו ועם שובו ארצה הצדדים צפויים להיפגש.


מי שבוודאות לא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה הוא הקשר שלומי אזולאי, לאחר שהירוקים הודיעו כי הם לא מממשים את האופציה עליו וכך הקשר הפך לשחקן חופשי. לעומת זאת, במועדון מאמינים כי כבר בתקופה הקרובה ימצאו בלם משמעותי שיגיע במקומו של אטיין ריינן ששוחרר בשבוע שעבר.



טוואטחה. מצפים לתשובת המגן (ערן לוף)


בינתיים, במועדון גם עוקבים אחר המגן איקוום אוטין שנרכש בקיץ ומשחק בימים אלה באליפות העולם עד גיל 20 כקפטן נבחרת ניגריה. במכבי חיפה מספרים שאוטין הרשים בשלב הבתים, ממנו העפילה הנבחרת לשמינית גמר, ושאנשי כדורגל רבים משבחים את יכולתו. אוטין כידוע הוא קפטן הנבחרת הצעירה ובאליפות צופה סקאוט מכבי חיפה אלון חרזי.




לגבי עוזר מאמן מכבי חיפה לואיס בואה מורטה שלפי הדיווחים עשוי לעזוב את הירוקים לטובת אברטון אחרי חצי עונה בלבד, הודיע למועדון שייתן לו תשובה לגבי עתידו בימים הקרובים. הפורטוגלי שלא חתום לעונה הבאה עשוי לשמש באותו תפקיד לצידו של מרקו סילבה בקבוצה האנגלית.




ייתן למכבי חיפה תשובה בימים הקרובים. לואיס בואה מורטה (האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי