בית"ר ירושלים הודיעה לניר לקלינגר על סיום דרכו. גרצ'קין חתם

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

הצדדים נפגשו בביתו של המאמן שאמר: "מרגיש פספוס". רוני לוי ימונה רשמית בקרוב. עוד רכש ליוסי בניון: המגן השמאלי הכישרוני שכיכב בעונה החולפת במדי חדרה והתיר את חוזהו במכבי ת"א, הצטרף לשלוש שנים

(גודל טקסט)
סופית: ניר קלינגר סיים את דרכו את בית"ר ירושלים. היום (שלישי) נפגשו המנהל המקצועי, יוסי בניון, ויו"ר המועדון, אלי אוחנה, יחד עם המאמן בביתו וסיכמו על פרידה בתום פחות מעונה אחת.


בבית"ר נאלצו להמתין עד סיום חוזהו של קלינגר, ב-01.06, כאשר אחרי התאריך הנ"ל המועדון היה יכול להודיע למאמן כי הוא אינו ממשיך לעונה נוספת בתמורה לפיצוי של משכורת אחת בלבד. בבית"ר המתינו בסבלנות לפקיעת התאריך ונמנעו מהתבטאויות בנוגע למאמן כזה או אחר, שכן אם היו מודיעים לקלינגר על כך שהוא אינו ממשיך בטרם חוזהו הסתיים, היו נאלצים לשלם את מלוא חוזהו לעונה הבאה.
מבית"ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לניר קלינגר על תקופתו במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך".


מי שכאמור כבר סיכם את תנאיו בבירה ואמור לחתום רשמית בקרוב הוא רוני לוי, שיאמן את הקבוצה החל מהעונה הקרובה. 



ניר קלינגר. מרגיש פספוס (דני מרון)


ניר קלינגר אמר: "מרגיש פספוס שלא ניתנה לי ההזדמנות להתחיל את העונה,  אך אני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד. תודה לבית"ר ירושלים ולקהל הנפלא שלה. זאת זכות גדולה לאמן בבית"ר ירושלים. אשמח להעביר את הקבוצה בצורה מסודרת למאמן הבא".


קלינגר הגיע לבית"ר אחרי פיטוריו של גיא לוזון, וקיבל את הקבוצה עמוק במקום האחרון בטבלה. בבית"ר קיוו וציפו שהמאמן, שזכה עם הפועל חיפה בגביע בעונה הקודמת, יוביל את הקבוצה למקומות גבוהים יותר, אך למרות הציפיות הגבוהות נכשלה בית"ר במטרה הראשונה שהוצבה בפני המאמן והיא הגעה לפלייאוף העליון. גם בפתיחת הפלייאוף התחתון הקפידו ראשי בית"ר לומר שגורלו של קלינגר לעונה הבאה טרם נחרץ והכל יהיה תלוי באיך תיראה הקבוצה בפלייאוף התחתון. בסופו של דבר נרשמה במועדון אכזבה גדולה מצורת המשחק ומכך שהקבוצה אף היתה קרובה להסתבכות אמיתית בתחתית, על אף שסיימה בסופו של דבר את העונה במקום השביעי.


"אם היינו מגיעים לפלייאוף העליון, סביר להניח שקלינגר היה מקבל גם את העונה הבאה", אמר גורם במועדון בהתייחסו לסיום דרכו של המאמן. "אבל צריך להיות אמיתיים ולהתייחס לכל התמונה הכוללת, ובסופו של דבר התקבלה החלטה שלקראת העונה הבאה נחפש מאמן חדש שיוביל את הקבוצה".


רוני לוי. הערכה כי יחתום ממש בקרוב (טוויטר)
רוני לוי. הערכה כי יחתום ממש בקרוב (טוויטר)


עוד קודם לכן, בית"ר ירושלים הודיעה על החתמתו של המגן מקסים גרצ'קין על חוזה לשלוש שנים, ובכך הוא הפך לשחקן הרכש השני לעונה הקרובה. גרצ'קין שיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה והרשים מאוד ביכולתו ולאחרונה, לאחר שהגיע להסכם עם מכבי תל אביב על התרת חוזהו והפך לשחקן חופשי, כאשר במסגרת אותו הסכם נקבע שהצהובים לא ידרשו דמי השבחה עבור המגן בתמורה לאחוזים ממכירה עתידית וכך למעשה נסללה הדרך לחתימה בבית"ר ירושלים. 



המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאתר הרשמי: "כחלק מאסטרטגיית בניית הקבוצה אנו רואים בצירופו של מקס אמירה ברורה. זה שחקן מוכשר שיכולותיו תואמות את השאיפות שלנו, להרכיב סגל בעל פוטנציאל רב, עם אופק לעתיד".


גרצ'קין עצמו סיפר: "מאושר וגאה לחתום במועדון ענק כמו בית"ר ירושלים, מחכה להגיע לאימון הראשון ובוודאי למשחק הראשון מול הקהל המדהים של בית"ר".


המגן צפוי להתחרות על עמדת המגן השמאלי עם שחקן זר, שככל הנראה יוחתם לעמדה זו. בימים אלה בודקים ראשי בית"ר מספר אופציות של זרים שהוצעו לקבוצה. שמואל שיימן, ששיחק בבית"ר בעונה שעברה ומחזיק בחוזה לעוד עונה, קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה.



הרכש השני של בית"ר ירושלים. מקסים גרצ'קין (באדיבות אתר בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי