התקדמות במגעים: מכבי חיפה אישרה לקהת לנהל מו"מ עם נתניה

רועי קהת
רועי קהת | מאור אלקסלסי

היהלומים ינסו להגיע עם הקשר לסיכום על תנאיו, הירוקים יצטרכו לאחר מכן לדון מולו על הפיצוי עבור התרת החוזה. לא מן הנמנע שעלי מוחמד יעשה את הדרך ההפוכה, לאחר שבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נרתע ממחירו

(גודל טקסט)

התקדמות בסוגיית העברתו של רועי קהת למכבי נתניה: לספורט1 נודע כי בימים האחרונים במכבי חיפה נתנו לקשר אור ירוק לנהל מגעים עם הקבוצה מעיר היהלומים, כשכרגע הדברים תלויים במו"מ בין הקשר לנתניה. 

כזכור, כבר בחודש ינואר ניסו בנתניה לצרפו, דבר אשר נכשל בשל פערי שכר לא קטנים, אך נראה שהפעם, בשנה האחרונה לחוזהו, גם קהת עצמו יתרצה וכעת ינהלו הצדדים שיחות במטרה להגיע להסכם. במכבי חיפה אישרו את הדברים, אך גם טענו שיחכו לראות מה יהיה גובה המשכורת עליה יסכם מול ראשי בנתניה כדי לדעת את גובה הפיצוי אותו יצטרכו לשלם עבור הסכמתו לעזוב.

במכבי נתניה יחכו לחזרתו של המנכ"ל ניב גולדשטיין מאוקראינה, שם הוא מלווה את הנבחרת הצעירה בטורניר לובנובסקי, ועם שובו ארצה בשבוע הבא יימשכו שיחות עם שחקנים נוספים וביניהם המגן מוחמד זבידאת וסוכנו לאחר שמומשה עליו האופציה.

בנוגע לעלי מוחמד ולהתעניינות מבית"ר ירושלים, הבהירו במועדון כי כבר בחודש ינואר שוחח משה חוגג עם בעלי נתניה אייל סגל והתעניין לגבי רכישתו של מוחמד, אך מששמע את סעיף שחרורו, לקח צעד אחורה. סגל הבהיר כי לא יתפשר על סעיף השחרור, אולם בנתניה מודעים לעובדה כי רק חוזה חדש ישאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה ולא שוללים טרייד עם מכבי חיפה כחלק מעסקת קהת, כפי שכבר פורסם בספורט1. "כמועדון, אנחנו לא יכולים שעלי יעזוב בחינם בעונה הבאה. אפשר למצוא מתווה לחוזה חדש, אבל ככל הנראה הוא לא יישאר" אמרו במועדון.

מוחמד. בנתניה מתחילים להפנים שהוא כנראה יעזוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי