רייכרט צפוי לשוחח עם אביטן, רפואה הגיש מכתב תביעה

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

הקשר מחוץ לתוכניות של קבוצתו זולטה וארחם, סוכנו דהאן כבר התבקש למצוא לו קבוצה חדשה ונבדקת האפשרות להשיבו לקדנציה בהפועל ת"א. המאמן היוצא יצא נגד המועדון במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל

(גודל טקסט)

קובי רפואה הגיש היום, בלית ברירה, תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל כנגד הפועל תל אביב. בכתב התביעה של עורך הדין רועי רוזן נכתב: "למרבה הצער, קובי – אשר נתון תחת חוזה מחייב עם המועדון גם לעונת המשחקים הקרובה – הושלך מהמועדון. המהלך נעשה באופן חד צדדי, משפיל, פוגעני ובניגוד להוראות ההסכם והדין".

"אחרי שעשה את שעשה הוסיף המועדון חטא על פשע, הכפיש את קובי וכעת גם מסרב לקיים את התחייבויותיו הכלכליות כלפיו. קובי אוהב את המועדון, את הקהל, את השחקנים ואת כל החברים הרבים שרכש במקום המיוחד הזה, כך שהגשת התביעה הייתה צעד לא קל עבורו. עם זאת, כאמור, לא נותרה בידיו ברירה אחרת". המועדון טרם הגיב בנושא.


המועדון חטא על פשע והכפיש את קובי רפואה (אודי ציטיאט)

בנושא המקצועי בן רייכרט אמור לשוב לבלגיה לפתיחת האימונים לעונת 2019/20 עם זולטה וארחם ממנה הושאל למועדון ספורט אשדוד בעונה האחרונה וסייע לה לשרוד בליגת העל, אבל האם הוא בדרכו חזרה לקדנציה שנייה בהפועל תל אביב?

רייכרט אינו מתוכנן להישאר בסגל הבלגים גם העונה וסוכנו, דודו דהאן, כבר התבקש למצוא לו קבוצה בישראל. גם לאור היחסים הקרובים בין הסוכן לאדומים לאחרונה, הפועל תל אביב מסתמנת כמועמדת המובילה לצרף את הקשר – שכזכור בעידן אמיר כבירי נרכש עבור כמיליון יורו ממכבי תל אביב, אולם נפרדה ממנו כתוצאה מהליך הפירוק בתום אותה עונה שהסתיימה בירידה לליגה הלאומית.

בימים האחרונים נעשות בדיקות להחזרת רייכרט למתחם חודורוב ובשלב זה ממתינים לשובו של המאמן ניסו אביטן מחופשתו הפרטית בארצות הברית כדי לקדם את המהלך, גם מפני שנכון לעכשיו הפועל תל אביב עמוסה בשחקני מרכז שדה: עמנואל בואטנג, רז כהן, דני גרופר, אור אינברום, ניר לקס, שי אליאס וקלאודמיר פריירה.

רייכרט מתוכנן לקיים פגישה עם אביטן בניסיון לשכנע אותו לצרף אותו לקבוצה ולהוכיח כי ביכולתו לתרום מקצועית להפועל תל אביב, אותה, כידוע, הוא אוהד ואף מגיע לחלק ממשחקיה. נראה כי גם לנושא המשך דרכו בהפועל תל אביב של הקשר רמזי ספורי יהיה שיקול בנושא החתמתו של רייכרט.


ישוב לאדום של קבוצתו האהודה? רייכרט (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי