בכיר בהפועל ת"א: "אם ספורי לא יאריך חוזה, הוא יימכר"

רמזי ספורי
רמזי ספורי | עדי אבישי

האדומים לא מצליחים ליצור קשר עם השחקן, עם סוכנו אבי נמני לא מתנהלות שיחות לאור ההחלטה שלא לעבוד איתו יותר ולספורט1 נודע שהכוונה היא לאפשר לו לעזוב אם לא יחתום לשלוש שנים נוספות, ללא קשר לסעיף השחרור

(גודל טקסט)

לא שקט בהפועל תל אביב. אחרי שעסקת יואב ג'ראפי נתקלה בקשיים לאחר שהשוער הוצג במועדון והחלוץ מייקל אולהה טען בארצו כי טרם החליט אם להצטרף, על אף שאתמול (שלישי) תועד על ידי סוכנו דודו דהאן חותם במועדון, כעת האדומים אובדי עצות בכל הנוגע בניסיון להאריך את חוזהו של הקשר רמזי ספורי.

ספורי, אולי מצטיין העונה בהפועל תל אביב הודות לשמונת שעריו וחמשת הבישולים שהוסיף ב-27 הופעות, עדיין לא יצר קשר עם ראשי המועדון, שמנסים מאז סיום העונה לשוחח עמו בניסיון להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות. כידוע, הפועל תל אביב הודיעה בחודש שעבר כי היא מפסיקה לעבוד מול סוכן השחקנים אבי נמני, המייצג את ספורי, כך שגם שיחות מול סוכנו למעשה לא אפשריות מבחינת ראשי הפוועל ת"א.

לספורי סעיף שחרור על סך חצי מיליון יורו ובמועדון העריכו עד אתמול כי אחת מבין הפועל באר שבע או מכבי חיפה יגישו הצעה רשמית, אולם אתמול הודיעו הירוקים בהודעה לתקשורת כי הקשר לא מועמד מבחינתם. עם זאת, בכיר בהפועל ת"א אישר בשיחה לספורט1 שהסחבת עלולה לעלות לקשר ביוקר: "בלי שום קשר לסעיף השחרור שלו, אם הוא לא יאריך את חוזהו עד ליציאה למחנה האימונים הוא ייכנס לרשימת ההעברות".


ספורי. אולטימטום מהפועל ת"א בדרך (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי