מסתמן: הפועל חיפה לא תממש את האופציה על בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | דני מרון

בקבוצה מהכרמל טרם שוחחו עם אנשי עכו שלא פוסלים אפשרות שהחלוץ ישחק בשורותיהם: "בן יעזור לנו לעלות ליגה". מחלוקת עם בן בסט שלא מוכן להגיע לעונה אחת, תמאש יחתום על חוזה חדש עם שכר מופחת

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל חיפה צריכה להודיע עד היום בחצות אם היא מממשת את האופציה על החלוץ בן אז'ובל. כזכור, החלוץ הושאל בתחילת הקיץ ב-225 אלף שקלים, עם אופציית רכישה ב-600 אלף שקלים נוספים. בעכו אישרו הבוקר לספורט1 כי טרם פנה אליהם נציג מחיפה ונראה כי יואב כץ וחיים סילבס יעדיפו לוותר על שירותיו.

בעכו גם סיפרו כי מודעים לכך שאז'ובל מבוקש במספר קבוצות בישראל ואף בחן מספר אופציות באירופה, אך הקבוצה שתרצה בו תידרש לשלם דמי העברה. מאידך גם ציינו בעכו: "ישנה אופציה שבן יישאר אצלנו ויעזור לנו לעלות ליגה בעונה הבאה".

במקביל, בקבוצה מהכרמל רוצים להתחזק בחלוצים אחרים ומקווים להגיע לסיכום עם עדן בן בסט כאשר ישנו סיכום לגבי השכר וכעת צריכים הצדדים להגיע להסדר לגבי תוקף החוזה, כאשר החלוץ דורש חוזה לשנתיים. ביום חמישי אמר יואב כץ כי הסיכויים שיחתום הם פחות מ-50%. גם החלוץ מצ'אי ינקובסקי עדיין ברשימות של המועדון ולאחרונה העביר הבעלים הצעה משודרגת אחרונה בכדי להחתימו.


גבריאל תמאש (אריאל שלום)

בנושא אחר, בחיפה אופטימיים לגבי המשך דרכו של הבלם גבריאל תמאש שהסכים לתנאים החדשים בחוזה. במועדון מאמינים שיחתום סופית בימים הקרובים על החוזה המחודש – עם שכר מופחת למספר חודשים בשל עבירות המשמעת שביצע לאחרונה, והסאגה סביבו תסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי