מספר קבוצות פנו להפועל עכו בנוגע לחלוץ בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | דני מרון

הפועל חיפה שהשאילה את השחקן ויכולה לרכוש אותו ב-600 אלף ש"ח, צריכה להחליט עד סוף חודש הבא לגבי עתידו של החלוץ ובינתיים קבוצות נוספות פנו בעניינו לעכו. שמש סובל מקרע קטן ולא צפוי לחזור לשחק העונה

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה זכו לשני ימי מנוחה לאחר הניצחון על בני סכנין בשבת שהשאיר סופית את הקבוצה בליגת העל. במועדון הצהירו כי מעתה החלו בהכנות לקראת העונה הבאה  כאשר בשני המחזורים שנותרו ינסה לבחון המאמן חיים סילבס את רוב שחקני הסגל בכדי לקבל החלטה מי מהשחקנים ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

מי שכבר לא יקבל הזדמנות עד לסיום העונה הוא החלוץ עידן שמש. האחרון נפצע באימון המסכם לקראת סכנין ואתמול עבר בדיקה שקבעה כי סובל מקרע קטן ויצטרך לנוח בשבועיים הקרובים משמע לא יוכל לחזור לשחק העונה.

בכל מקרה אחת השאלות המסקרנות של אנשי חיפה תהיה עתידו של החלוץ בן אז'ובל. האחרון הצטיין במשחק האחרון וחזר לכבוש לאחר זמן רב. כזכור, אז'ובל הושאל בתחילת העונה מהפועל עכו כאשר הקבוצה מהכרמל יכולה לרכוש את כרטיסו בסיום העונה בתמורה ל-600 אלף שקלים. עד עתה בהפועל חיפה טרם קיבלו החלטה, אם כי בעכו  ציינו כי מספר קבוצות אחרות בליגת העל כבר פנו לגבי השחקן וממתינות להחלטה של חיפה בנושא. "מבחינתנו גם אם הפועל חיפה לא תרצה בשחקן אז הוא ימצא מקום אחר בליגה ראשונה ואנחנו יכולים להרוויח אפילו יותר מהעסקה הנוכחית" אמר גורם בעכו. אגב החלוץ עצמו הצהיר לאחר הניצחון בשבת כי ישמח להישאר עונה נוספת בקבוצה של יואב כץ.


עידן שמש. נפצע וגמר את העונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי