הצטמצמו הפערים בין בית"ר לנתניה בהעברת עלי מוחמד

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

המגעים מתנהלים ישירות בין שני הבעלים המרגישים שיש נכונות לסיום העסקה. כחילה עלה כמועמד לעשות את הדרך ההפוכה, ודמי ההשבחה הנאמדים בגובה 350 אלף שקל יכללו בעסקה. הקבוצה פנתה לרוקאביצה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שהחתימה כבר שלושה שחקני רכש, לוי גרסיה, מקסים גרצ'קין והאחרון שהצטרף, החלוץ שלומי אזולאי, מרכזת כעת את כל המאמצים בצירופו של הקשר עלי מוחמד, שחקנה של מכבי נתניה. המגעים בעסקה מתנהלים ישירות בין שני הבעלים, משה חוגג ואייל סגל ואם בתחילת המשא ומתן היו פערים גדולים מאוד, נראה שבימים האחרונים הפערים הצטמצמו מעט ובשני הצדדים מרגישים שיש נכונות להגיע להסכמות ולסגור את העסקה.

שמו של הבלם טל כחילה עלה במסגרת המגעים, כאשר בנתניה מחפשים בלם ישראלי וייתכן שדמי ההשבחה שבית"ר מבקשת עבור הבלם ונאמדים בכ-350 אלף דולרים, יכללו בהסכם רכישתו של מוחמד. אחד הסעיפים שעומדים במרכזה של עסקת העברתו של הקשר הוא אחוזים ממכירה עתידית. על פי ההסכם המתגבש, גם נתניה תקבל סכום כסף נכבד, במקרה והקשר המצוין יימכר בעסקה עתידית נוספת.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של בית"ר, הוא ניקיטה רוקאביצה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. בימים האחרונים נעשתה פנייה לחלוץ ונבדקה עלות הבאתו. רוקאביצה, שמשחק כזכור על תקן ישראלי, מתקשה להגיע להסכמות עם קבוצתו הנוכחית מכבי חיפה, על הארכת חוזהו. השכר שקיבל החלוץ בעונה שעברה, קרוב ל-400 אלף דולר ובסביבתו מבינים שיצטרך להוריד בצורה משמעותית את דרישותיו.


טל כחילה. עשוי להיכלל בעסקה (דני מרון)

ברשימת הרכש של בית"ר סומנו בלם, מגן שמאלי וקשר אחורי, כאשר ההחלטה אם להביא זרים או ישראלים, לתפקיד כזה או אחר, תהיה קשורה ישירות, להתפתחויות שיהיו עם ארנטס שטקוס ואפונסו טיירה, שחתומים על חוזה לעונה הבאה ובבית"ר ממתינים שהשניים ימצאו לעצמם קבוצות חדשות, משום שאינם נמצאים בתוכניות המקצועיות של הקבוצה.

בנושא אחר, אילון שווגר המכונה "שר ההגנה", מצטרף לצוות המקצועי של מחלקת הנוער. שווגר, שחקן מכבי חיפה בעבר (שיחק גם בבני יהודה ומכבי הרצליה), אמר במעמד החתימה: "כבוד גדול עבורי להצטרף למעטפת המקצועית של מחלקת הנוער. אני מקבל על עצמי מחויבות ואתגר גדול ובטוח שאכין את שחקני הנערים והנוער לקבוצת הבוגרים".


אילון שווגר (צילום: באדיבות אתר בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי