עומרי אלטמן וניקיטה רוקאביצה על הכוונת של בית"ר ירושלים

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | עדי אבישי

הקבוצה צפויה להודיע בקרוב על מינויו של רוני לוי למאמן הקבוצה. בינתיים, במועדון סימנו את הקשר שמשחק בפנאתינייקוס אך עשוי לעזוב בשל קשיים כלכליים, וכן את שחקנה של מכבי חיפה שמסיים חוזה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תודיע בקרוב על מינויו של רוני לוי למאמנה החדש של הקבוצה. כזכור, אתמול הודיעה בית"ר על סיום דרכו של המאמן הנוכחי, ניר קלינגר, בפגישה משולשת עם יושב הראש אלי אוחנה והמנהל המקצועי יוסי בניון. כל פרטי חוזהו של רוני לוי כבר סוכמו והוא צפוי לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כאשר בהסכם יהיה סעיף פיצוי של שכר של עונה שלמה, במקרה של פיטורים. לוי עודכן לאחרונה על החתמתם של לוי גרסיה ומקסים גרצ'קין, שהצטרפו לקבוצה וכעת, ינסו בקבוצה להרים הילוך בכל הנוגע להחתמת שחקני חיזוק נוספים.

שני שמות מעניינים שנמצאים ברשימת הרכש של בית"ר ירושלים הם שמותיהם של הקשר עומרי אלטמן ששיחק העונה בפאנאתנייקוס היוונית וניקיטה רוקאביצה שלא צפוי להמשיך במכבי חיפה. אלטמן בן ה-25 חתום בפאנאתנייקוס גם לעונה הבאה, אך עשוי להשתחרר ממנה בשל קשיים כלכליים אליהם נקלע המועדון היווני. אלטמן כזכור כבר שיחק במכבי תל אביב, הפועל פתח תקווה והפועל תל אביב.

רוקאביצה ,שכבר שיחק בבית"ר לפני שלוש שנים, ומשחק על תקן ישראלי, מסיים כעת את חוזהו במכבי חיפה, אם כי לירוקים יש אופציה עליו לעונה נוספת ועל פי הפרסומים הוצע לו להישאר. אלא שמדובר בשכר נמוך יותר והוא עשוי לחפש לעצמו קבוצה אחרת. שמות נוספים ברשימה של בית"ר הם עלי מוחמד, קשרה של מכבי נתניה והמגן הגרמני קווין וולץ, שחקנה של דואיסבורג הגרמנית.


עומרי אלטמן. יחזור ארצה? (צילום: טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי