החלוץ מירקו איבנובסקי קיבל הצעה לשנתיים מהפועל חיפה

מירקו איבנובסקי
מירקו איבנובסקי | GEOFF CADDICK/AFP/Getty Images

אמנם יש פערים כספיים עם החלוץ שהיה קרוב להצטרף גם בעונה שעברה, אך במועדון מעריכים שכץ יציע שדרוג נוסף לאור הקושי למצוא שחקן אחר. במועדון מקווים שסאגת תמאש תסתיים בהקדם, בלילתי מועמד מוביל להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בחיפוש אחר חלוץ לקראת העונה הבאה ואחד המועמדים להגיע הוא החלוץ המקדוני מירקו איבנובסקי, כך נודע לספורט1. איבנובסקי בן ה-29 שיחק בעונה האחרונה בהיידוק ספליט וכבש חמישה שערים ב-20 משחקי ליגה ואף שותף במשחקי הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית. החלוץ היה מועמד לקבוצה גם בקיץ שעבר אבל אז המשא ומתן בין הצדדים לא צלח והחלוץ כאמור קיבל הצעה גם מהקבוצה הקרואטית.

גורמים במועדון ציינו כי נשלחה הצעה ראשונה לשחקן על חוזה לשנתיים אבל קיים פער כספי בין הצדדים ולא מן הנמנע כי העובדה שחיפה לא מוצאת חלוץ תגרום לראשי המועדון לשפר את ההצעה. במועדון חושבים שמדובר בחלוץ איכותי שיכול לשחק גם כחלוץ מרכזי וגם באגפים. אם איבנובסקי יגיע, זה יהיה על חשבונו של בן אז'ובל שכאמור חיפה לא מימשה את האופציה עליו.

בנוסף, במועדון מחפשים אחר מגן שמאלי ואחד השמות שעלה הוא של אלי בלילתי, ששיחק העונה בהפועל נצרת עילית ועוד קודם שיחק בבני יהודה ובהפועל עפולה. גם הפועל חדרה הביעה עניין בשחקן, אבל בלילתי צפוי להעדיף להגיע לכרמל.

מעבר לכך, במועדון מקווים כי עד סוף השבוע או לכל המאוחר בתחילת שבוע הבא תסתיים סאגת גבריאל תמאש. במועדון לא מתכוונים לסגת מהקיצוץ בשכרו של השחקן ומאמינים כי תמאש יבין את משמעות הענישה ויישאר בקבוצה. "ההחלטה בידי השחקן וכל האופציות פתוחות", אמרו בכרמל. 


גבריאל תמאש (צילום: באדיבות דוברות הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי