ספרטה פראג הודתה בפני פיפ"א: החוזה של מנדז'ק לא חוקי

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

קשר נבחרת קמרון זכה לבשורה מעודדת ונראה כי בשבוע הבא יהפוך רשמית לשחקן חופשי, מה שיגביר את סיכוייו להישאר במכבי חיפה גם בעונה הבאה. עם זאת, גם טולוז ומץ הצרפתיות עוקבות בעניינו

(גודל טקסט)

קשר נבחרת קמרון, ג'ורג' מנדז'ק שנמצא בהכנות אחרונות לקראת אליפות אפריקה בעוד כשבוע, עדיין מתגעגע לאוהדי מכבי חיפה ואתמול אפילו הקדיש פוסט חדש לאוהדים הירוקים, אולי לאור העובדה שביממה האחרונה התקבלה אצל סוכניו בשורה מעודדת מאוד מבחינתו.

על פי נציגיו של השחקן, פיפ"א שלחה להם מכתב ובו נמסר כי ספרטה פראג הצ'כית, הקבוצה ממנה מושאל הקשר לחיפה, אישרה כי החוזה בינה לבין השחקן אכן אינו עומד בחוקי פדרציית הכדורגל העולמי, מה שמקרב את מנדז'ק להפוך לשחקן חופשי, כאשר החלטה בעניין תתקבל בדיון שייערך בפיפ"א ב-21.6 – כך שכבר בשבוע הבא צפוי חוזהו להתבטל סופית ורשמית.

גם במכבי חיפה הביעו אופטימיות לגבי הנושא וכפי שפרסמנו בעבר, הירוקים מעוניינים בהשארתו כל עוד הוא יהפוך לשחקן חופשי. בינתיים נודע כי מנדז'ק זוכה להתעניינות גם מצרפת ושנציגי טולוז מהליגה הבכירה ומץ מליגת המשנה כבר יצרו עמו קשר. "ג'ורג' מאוד נהנה בתקופה שלו בישראל, אך יקבל החלטה כשהזמן הנכון יגיע", אמרו בסביבתו של השחקן.


ההחלטה הסופית בעניינו בשבוע הבא. מנדז'ק (דני מרון)

בינתיים, בחיפה מחפשים אופציות נוספות לחוליית הקישור וחזרו להתעניין ברכישת דולב חזיזה. הירוקים מאמינים שיגיעו לסיכום עם בני יהודה במהלך שבוע הבא ושחקן נוסף ששמו שוב עלה על הפרק הוא קשר מכבי נתניה ניקולס אולסק. האחרון היה מועמד גם בקיץ שעבר, אבל אז חתם בסופו של דבר על חוזה חדש בקבוצה מעיר היהלומים ובחוזהו אין תג מחיר למכירה בישראל, לכן צפוי להתנהל משא ומתן מול בעלי נתניה אייל סגל.

מי שעשוי לעזוב את מכבי חיפה הוא סאן מנחם, שהוצע לאחרונה למכבי נתניה במסגרת עסקת אולסק. המגן, שערך לאחרונה מספר שיחות עם ראשי המועדון, הבין כי הוא אינו נמצא בתוכניות של המאמן מרקו בלבול והוא מעוניין להתיר את חוזהו בכרמל. אם אכן יתבצע טרייד מול היהלומים, האחרון ידרוש כי כרטיס השחקן שלו יישאר אצלו והוא יהיה אחראי על עתידו. במקביל, בלבול רוצה למנות מאמן כושר והמועמד המוביל הוא מי שאמון על אותו תפקיד בבני יהודה, אבנר עיני, אך טרם התקבלה החלטה סופית בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי