הנתק עם ספורי הסתיים, תיקבע פגישה עם אביו של השחקן

רמזי ספורי
רמזי ספורי | אריאל שלום

לאחר שלא ענה לטלפונים של ראשי הפועל ת"א, הוחלט במועדון כי יתקיים דיון ללא סוכנו של הקשר. גנדה צפוי לקבל תשובה לגבי עתידו ביממה הקרובה. וגם הסעיף המיוחד שתצמיד הקבוצה למוגרבי אם יחתום

(גודל טקסט)

הנתק בין הפועל תל אביב לרמזי ספורי הסתיים אתמול (חמישי) לאחר שיחה בין אביו של השחקן עם ראשי האדומים כאשר הוחלט כי תיקבע פגישה ללא סוכנו של הקשר, אני נימני. בפגישה ייקבע עתידו של השחקן במועדון, בקבוצה מעוניינים להציע חוזה של שלוש שנים, ואם בסופו של דבר יחליט לעזוב, כל קבוצה תוכל לרכוש אותו עבור סעיף השחרור שלו העומד על כחצי מיליון יורו.

שחקן נוסף שעתידו בקבוצה עדיין לא ברור הוא החלוץ ג'וזף גנדה, הפועל תל אביב אמורה להודיע לגנדה עד מחר אם היא תממש את האופציה עליו ומעבירה לשחקן מענק של 350 אלף ש"ח.

בגזרת הרכש, המו"מ עם בני סכנין לגבי רכישת פיראס מוגרבי מתקדם ומסתמן שבשל העובדה שעבר ניתוח ברגלו אשר השבית אותו למספר חודשים, צפוי להתווסף סעיף יציאה לחוזה של השחקן בחודש ינואר במקרה שיחווה פציעה דומה בעונה הבאה, ובמקרה כזה יחזור לסכנין.


למרות ההתעניינות בהפועל תל אביב לא לוקחים סיכונים. פיראס מוגרבי (אודי ציטיאט)

בנוסף, בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחויות מכיוון הקפטן אוראל דגני הנמצא בחופשה משפחתי לאחר שהובהר לשחקן כי חוזה העומד על כ-200 אלף דולר לא ישודרג. דגני מחזיק בהצעות מבית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ובוחן הצעות של סוכנו מאירופה.

ביום פתיחת מכירת המנויים של הקבוצה והמעבר הקרוב חזרה לאצטדיון בלומפילד כבר נמכרו מעל 1,000 מנויים והצפי של הקבוצה הוא של קרוב ל-9,000 מנויים.


במועדון מחכים לתשובה מאוראל דגני (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי