דני עמוס מאושר: "מהרגע הראשון ידעתי איפה אשחק"

דני עמוס
דני עמוס | מאור אלקסלסי

השוער, שהאריך את חוזהו בעונה נוספת: "כמו בכל בית ומשפחה יש מחלוקות". במועדון מחכים לתשובת מכבי חיפה לגבי הטרייד על אולסק, שמעוניין לעבור לחו"ל. במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת אלמוג כהן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
במכבי נתניה החלו להעלות בימים האחרונים הילוך בנוגע לחלון ההעברות הנוכחי כשבקבוצה חתמו הבלם יובל שדה והחלוצים רון אשכנזי מעירוני רמת השרון, סוכמה העברתו של עלי מוחמד לבית"ר ירושלים ובנוסף השוער דני עמוס האריך אתמול (חמישי) את חוזהו במועדון לשנה עם אופציה לעונה נוספת.


המו"מ בין הצדדים לא היה קצר: עמוס, דרש חוזה לשנתיים, כאשר בקבוצה לא התלהבו לחתום על חוזה שכזה, כאשר בסוף השוער התרצה וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה. "כפי שראיתם וקראתם אני שמח מאוד מאוד להמשיך במועדון שהפך למשפחה של ממש לעוד שנה לפחות. אין מאושר ממני לחתום ולהמשיך את מה שהתחלנו".


"חשוב לי לציין מהרגע הראשון ידעתי איפה אשחק העונה אבל כמו בכל בית ומשפחה יש לפעמים מחלוקות. אם יש כבוד הדדי, ויש, אז הדברים נסגרים על הצד הטוב ביותר לשני הצדדים. אני רוצה להגיד תודה למועדון מכבי נתניה על האפשרות להמשך ולשחק שם. מאמין ומקווה שנעשה עונה גדולה יותר מזו שהייתה ואחזיר לכם במגרש", כתב.



"מאמין ומקווה שנעשה עונה גדולה יותר מזו שהייתה". דני עמוס (אריאל שלום)


בנוגע לטרייד אודות מעברו של ניקו אולסק למכבי חיפה, במועדון עדיין מחכים לתשובת מכבי חיפה, כאשר בעיר היהלומים רוצים לצרף את סאן מנחם ורועי קהת, וזוהי דרישתם. יש לציין לגבי אולסק, שמטרתו הראשונית של אולסק וכך סיפר לחבריו, הייתה לצאת לשחק בחו"ל, בייחוד בארה"ב, אך נראה שאם העסקה תיסגר, גם הקשר יתפשר.


בכל אופן, כפי שפרסמנו, מי שנלקח בחשבון הוא הקשר אלמוג כהן. בנתניה מחכים להתפתחויות בגזרתו וממתינים לדעת האם יחזור לארץ, כשאם כן, בקבוצה צפויים לפנות אליו רשמית, כשגישושים כבר נעשו.


בנוגע לחוליית ההגנה, נראה שבנתניה שמים בראש סדר את העדיפויות צירוף של בלם זר, אך גם אופציית טל כחילה, אשר מוערך על ידי הצוות המקצועי עדיין על הפרק. מי שהוצע, הוא הבלם שיר צדק, אשר לא נמצא בתכניות של הפועל באר שבע.


שוקל לחזור לארצות הברית. ניקו אולסק (דני מרון)



בתאריכים 24-26 לחודש יקיים המועדון מבחנים לשחקנים הבאים: עומאר אלעל, רוי רונן, מוחמד הינדי, יקיר ארצי, אופק מרום, נתנאל פרץ, חיים יוסף, ליאל כהן, אסף אריאל, אילייה מרקובסקי. ולשחקני קבוצת הנוער: איאד חאג', ירין שרעבי, עיסאם עייאשה, ראם ג'ואג'ה, כארם ג'אבר, משה מולה, סהר ברמי, עמרי גנדלמן, שלו סמורלו, רוי קורין ומתן לוי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי