תמאש קיצץ בשכרו וסיכם לעונה שלישית בהפועל חיפה

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | bola studio

הבלם הסכים לתנאים והבעלים יואב כץ אישר את החתימה על החוזה: "אני שמח שגבי ממשיך איתנו". האדומים מהכרמל אופטימיים לגבי החזרתו של החלוץ עדן בן בסט מהפועל באר שבע

(גודל טקסט)

גבריאל תמאש והפועל חיפה סיכמו על המשך דרכו של הבלם הרומני במדים האדומים, זו העונה השלישית. עתידו של השחקן העסיק בשבועות האחרונים את ראשי המועדון לאחר שהוא עבר תקופה לא קלה, בשיאה נתפס נוהג בשכרות ובמהירות מופרזת ואף נשפט על כך ומבצע עבודות שירות, המשיך בהתנהלות הלא נאותה במסיבת יום העצמאות.


בשל כך החליט יואב כץ לשנות את החוזה של הבלם וקיצץ בצורה משמעותית בשכרו. "לגבי יש תרומה מקצועית, חברתית ומנהיגותית משמעותית ואני שמח שהוא ממשיך איתנו", מסר הבעלים.


בשבועות האחרונים נערכו מספר שיחות בין הצדדים שלא הבשילו לסיכום ובחיפה הביעו זעם על הסחבת ואף קבעו שימוע לתמאש ביום שני הקרוב. ואולם כפי שפורסם כאן באתר, הבלם התרצה והסכים לסעיפים החדשים של הפועל חיפה והשיב בחיוב לקיצוץ בשכרו. הוא חתם על החוזה והעביר אותו לכץ שאישר את המהלך ואף המליץ לשחקן להצטרף למרכז גמילה מאלכוהול. 



בנושא אחר, בהפועל חיפה מקווים להאיץ גם את נושא צירופו של האקס עדן בן בסט. בחיפה בטוחים כי העובדה שהשחקן התבקש על ידי הפועל באר שבע להתאמן לבדו, בנפרד משאר שחקני הקבוצה, תקדם את עזיבתו מבירת הנגב ותביא להגעתו לכרמל.



אופטימיות בהפועל חיפה לגבי צירופו. עדן בן בסט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי