אוהדי הפועל חיפה: "דורשים חיזוק לפני שנרכוש מנויים"

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

השוער יסמין בוריץ' והבלם בן והבה כבר הצטרפו וגם השארת תמאש שימחה מאוד את הקהל, אבל למרות זאת להנהלה נשלח מסר שבלי חיזוק נוסף הם לא ימהרו לחדש את הכרטיס העונתי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה אתמול (שבת) רשמית על הישארותו של הבלם גבריאל תמאש ולמעשה שמה סוף לסאגה של השבועות האחרונים. הרומני הסכים לקצץ בשכרו ולחוזהו הוכנסו סעיפי התנהגות, כפי שהיה כאשר הגיע השחקן לישראל לפני שנתיים.

בסביבתו של הבלם הבהירו כי לאורך כל הדרך רצה תמאש להמשיך בחיפה וגם בקרב האוהדים הייתה אנחת רווחה לאחר שהודיעו להם כי אחד הסמלים מהשנים האחרונות ימשיך במועדון. מספר אוהדים, בודדים יש לציין, אף ניסו למחות על ההתנהלות בפרשה מול ביתו של המנכ"ל אורן שטרלינג, דבר שבמועדון סיפרו כי לא גרם להתרגשות יתרה.

עם זאת, אוהדים רבים כן הביעו לאחרונה כעס על כך שהקבוצה טרם הצליחה להתחזק לקראת העונה הבאה בצורה משמעותית אחרי עונה בתחתתי, על אף שכן נחתן עד כה הבלם בן והבה והשוער יסמין בוריץ'. חלק מהאוהדים אף שלחו מסר להנהלה וציינו: "אנחנו דורשים רכש לפני רכישת המנוי".

כידוע, אחד השחקנים שבחיפה ירצו לראות הוא החלוץ עדן בן בסט שנמצא ברשימת המנודים של הפועל באר שבע. בשלב זה ישנם פערים כספיים בין החלוץ לבין הפועל חיפה, אך לא מן הנמנע כי כבר בימים הקרובים תיערך שיחה נוספת בין בסט לכץ שבמהלכה הצדדים ינסו להגיע להסדר.


השוער שנחת לא מספיק לאוהדים בשביל לעשות מנוי (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי